Sitter och bloggar i bibblan

Nu sitter man här och skriver om frakturer på sjukvården igen.
Eller ja, nu bloggar jag ju ^^
Får se upp så inte Lisbeth kommer på mig men Martina ville att jag skulle blogga så jag kan ju alltid skylla på henne och hennes övertalningsförmåga mot mig ;)
Haha!
Nä, men jag ska arbeta på detta hemma. Känns som man får mer gjort då för här kan jag knappt koncentrera mig.

Hur som helst så vet jag inte mer vad jag ska skriva nu xD
Jo, jag och Martina ska ju träna idag :) hoppas bara någon av våra pladdar inte har gått ut :S
Annars får vi väl vänta på att föreståndaren kommer så vi kan fylla på dom ;)

Nä nu ska jag väl återgå till mitt arbete ;)

Smell ya later!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0