Studentfesterna måste bli bättre nu hörrni!

Vaknade av att pappa kom in rummet och sa att jag skulle gå upp.
Då var väl klockan 10-11 nånting.
Jag vände på mig i sängen och slumrade någon halvtimme innan mamma ringde på min mobil och pratade lite.
Sedan gick jag upp.
Åt frukost och pratade med pappa.
Vi har mycket söta små fåglar som äter av talgbollarna vi hängt upp. Glad att man kan hjälpa någon.

Sedan gick jag upp och satte på datan och fixade lite med spotify.
Nu har jag även klätt på mig.
Jag är inte så värst trött eftersom jag har fått sova ut äntligen!
Har inte gjort det ordentligt sen sommarlovet känns det som..

Pappa håller på med julskinkan där nere. Luktar gott!
Sen ska vi åka runt med lite julklappar eftersom vi inte firar jul med alla mina syskon.
Tror vi skulle handla lite med.

Igår var det sista skoldagen 2010 och det var helt okej.
Det var också studentfest igårkväll med jultema!
Jag och Martina var hemma hos Elin och förfestade!
Det var roligare än själva festen måste jag säga.
Vanliga utgångar är så mycket roligare än studentfester för man märker verkligen att det bara är 18 åringar där.
Alla är liksom allmänt jobbiga, knuffas som fan och häller ut sin dricka på en. Man bara: Men väx upp!

Jag och Martina har biljetter till juldagen på Oleo och annandagen på Grace!
Det däremot har jag större förväntningar på! Kommer bli awesome!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på mina grymt bra låtar på spotify!

Imorn är det julafton!!!!!!!!!!!!!
God jul och gott jävla nytt år på er människor där ute!



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0