Trevlig fredag och lördag :)

Igår var en trevlig dag :)
Jag va i skolan och hade psykiatri, sjukvård och lunch typ ^^
Sen hade jag mentorssamtal med och klagade på vissa orättvisor när det gäller skolan och klasskamrater. Så nu ska det förhoppningsvis kunna bli ändringar i framtiden i alla fall.

När skolan var slut så satt jag och Martina ändå kvar med projektarbetet. Så duktiga är vi :)
Roger (Martinas pappa) kom och hämtade os och körde hem till Kårestad. Därifrån körde vi två hem till Hovmantorp.
Vi tränade och körde sedan hem.
Efter ett tag beställde vi pizza och körde och hämtade dom :G
Sen såg vi Ace Ventura pet-detective! Grymt rolig :D
Idol började vid 20.00.
Jay vann detta året.
Han va väl bra men jag har inte tyckt om detta idol-året. Har inte hejat på någon speciell och då är det inte lika kul.

I pauserna satt vi och pratade lite jag och Martina :)
Om allt möjligt.
När idol var slut åkte hon hem och jag gick och la mig efter ett tag.

Vaknade idag vid 12.00. Ashärligt!!!
Älskar att sova tills man vaknar :)

Har varit och lämnat bullar och sockerkakor hos farmor och mormor idag med :)
Sedan åkte vi hem jag, mamma och pappa. Har ätit ost & kex nu med :) gott gott!

Jag och Martina har beställt tid för att göra varsin brasiliansk vaxning med :S
Hoppas det inte gör så ont så man dör xD

Jag tror jag ska ta och köpa mig en iPhone på onsdag kanske ;)
Bara för att jag vill va lika hipp som alla andra xD
Nä men jag vill verkligen ha en och härma alla andra :D
Haha!

Men nu har jag inget mer att skriva :)
CYA!!!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Gött att jag var först med min iphone och mina skor :D Alla vill vara som jag, hahah bara skojar ;)

2010-12-11 @ 21:37:26
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahah men typ ^^ en telefon är nog i alla fall svårt att vara ensam med xD

jag vill alltid vara som du :D <3

2010-12-11 @ 22:11:09
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0