Reflektion på dagen

Efter klagomål från en viss Martys håll så ska jag försöka göra ett extra långt inlälgg idag ;)

Idag när jag gick upp från sängen på morgonen var jag helt död. Jag hade nämligen drömt att jag varit uppe hela natten och att jag och en kompis var tvungna att samla in pengar för att få somna. Så när hon somnat satt jag och räknade pengarna. När jag var klar sa jag: Nu är här 7100 kr!
I drömmen la jag mig sedan ner i sängen och PRECIS!!!! när mitt huvud nuddade kudden så ringde min satans väckarklocka!!!! ARRRRRGHHH!
Asså jag va så trött så jag mådde illa. Det var verkligen som att jag inte sovit någonting på HELA natten!
Gosh, jag måste verkligen sluta drömma så jag får min skönhetssömn..

Jag och mamma drog oss i alla fall ner till bussen och satt bakom två fjortisar som går i sexan i stan. Dom satt med datan uppe på bussen. Töntar..
När jag kom fram var mina favoriter redan där. Allihopa! Marty, Malert OCH Aiilon! <3
God bless them all.

Efter några minuter gick Elin till Katedral för att ha matte C, Malin drog till Kungsmad för att ha fotografisk bild. Så jag och Martina väntade några minuter till innan vi bestämde oss för att pallra oss upp till tredje vångingen i första tornet. Engelska B hägrade!

Vi skulle hålla ett tal idag på engelskan så några började. Jag, Martina och Aliki satt och pratade. Aliki gick till UM. Jag och Martina höll våra tal (gick asbra!). Vi satt och pratade lite till i typ resten av lektionen.
Som tur var fick vi samma läxa till nästa vecka som vi hade tills idag när det gäller läxor från boken. Slipper man öva på det? Vi skulle tydligen översätta ett papper med men det kan väl inte vara så svårt..?

Efter engelskan hade vi lindrande vård. Powerpoint-maskinen vägrade fungera så Lotta började med att ha lite betygssamtal. Jag låg på VG+ och svävade mellan VG och MVG. Låter bra ;) (Y)
Anywho! Maskinen funkade inte på resten av lektionen så vi satt bara och pratade strunt resten av tiden ;) inte Lotta emot :D

Sen vart det lunch. Hamburgare :G!!!

Härnäst bjöds det på naturkunskap.. yay..!
Vi ska ha prov i det på onsdag.. :/ får se hur det går. Förhoppningsvis super! Haha!
Vi gjorde typ övningsfrågorna på lektionen och den gick förvånansvärt fort.
Efter plugget gick jag och Martina ner på stan lite fort för att sedan ta 15.00 bussen hem.

Lite innan Källehult stannade bussen mitt på vägen. Det var typ VÄRLDENS kö med bilar så långt man kunde se framåt!
Vi stod där och väntade i en kvart ungefär och sedan åkte vi en bit och såg ett helt jävla lastbilsflak i diket! Kör försiktigt! Man behöver inte köra i 100 på en 100-väg bara för att det står på skyltarna. Det är snö god damn it!

Martina åkte med mig ända till Hovmantorp och sedan gick vi till Sjöglimten. Hon fick nummret till avdelningschefen för att höra om timvikariat.

Sedan gick hon till bussen för att åka hem och jag gick hem till mig.

Jag satte mig med naturfrågorna typ direkt när jag kom hem och nu är jag klar. Få se om jag orkar kolla igenom det igen ikväll eller om jag tar allt imorn. Stenplugg!

Nu sitter jag med mamma och pappa och kollar på TV. (Förutom att jag bloggar nu).
Dom kollar på "Ung & bortskämd". Patetiskt program..

Hur som helst hoppas jag på en god natts sömn denna natten och imorn blir nog en bra dag förhoppningsvis :)
Men vi hörs!
Hoppas du är nöjd Marty!!!


//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Marty

Oh ja kunde inte blivit mer nöjd :D

2010-12-06 @ 20:39:50
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Lisa

hihi great and awesome! :D

2010-12-06 @ 20:44:10
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

så sööt du är :D<3

2010-12-06 @ 21:30:49
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: Ida

Det finns inget värre än att gå upp på mornarna :(

2010-12-07 @ 00:07:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha tack xD :D

nej jag vet :(

2010-12-07 @ 06:03:24
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0