Curling = blåmärken!

Idag var det utedag.
Jag hade curling och långpromenad.
Skolkade från långpromenaden... thihi!

Hade iaf curling med Elin, Martina och Malin. Ingen annan där xD
Jag trillade två gånger, Elin en eller två gånger, Malin tusen gånger ;) och Martina lyckades hålla sig på benen :P

Jag och Martina vann med 1 poäng när vi var färdiga.
Det var faktiskt riktigt kul ;D
Har aldrig provat det innan :P
Men jag har väääärldens blåmärke på knät och sen trillade jag på stenarna med röven först så min svanskota mår inte jättebra ^^

När vi gick från curlinghallen gick jag och Martina in på Ö&B och köpte en massa choklad :G
Sen gick vi upp till skolan och åt.
Sket i långpromenaden som sagt (får ta konsekvenserna med gympaläraren på onsdag om han inte glömt det tills dess).

Sen åkte vi hem med 13.35 bussen.

När jag kom hem pratade jag i en timme med Christoffer på telen <3
Sen stack jag till gymmet.
Var där i en timme.
Hämtad av pappa.
Åt.
Gick upp och satte mig här :P

Ska egentligen göra läxa i och med att jag har nationella prov i matte på fredag.
Men jag ska plugga.
Skulle bara kolla lite på internet först ;)



Älskar Christoffer Skoog mest! <3<3<3



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0