G i matte B!!!!!!!!!!

Yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!
Såg idag i min mail att jag fick G i matte B-kursen!
Yes säger jag bara :D:D:D:D
Fatta glad jag blev då!
Jag fick PRECIS G på nationella provet xD
Men PRECIS G är ändå ett G :D
Mohahahaha!

Idag annars har vi haft psykiatri med Arne. Lilla Arne.. så söt han är ^^
Sen vart det svenska där jag skrev en krönika om vintern och den innehöll ju Christoffer såklart ;) <3
Lunch stod näst på schemat.
Sen var det samhäll. Jobbade vidare med arbetet men är inte klar än. Blir färdig under APU:n.
Jag ligger förresten på VG både i samhäll och psykologi (Y)
På mentorstiden hade vi omv-prov. Var inte så svårt :) får G iaf ^^
Sen vart det körteori :P
Gick rätt fort idag. Det var ju sista med. Eller ja, vi ska ha en vecka 16 med. Men det är ju inte än på ett tag.

För er som inte vet så kommer min blogg ha ett uppehåll från fredag den 19 till söndag den 28. Jag ska ju till Italien och åka skidor :)
Kommer bli jättekul :D men kommer sakna Christoffer så jag håller på att dö!!! :O <3
Tur att vi kan ses varje vecka under APU:n sen som kommer vara vecka 9-12.
Sen är det påsklov vecka 13.
Så jag kommer inte vara i skolan på 6 veckor :D haha!
Påsklovet ska jag iaf vara med Christoffer <3
Heeeela påsklovet :) <3<3<3
Längtar dit!

Nu ska jag sitta och dryga på internet lite till :D
Kanske lägger ut mitt APU-schema sen i ett annat inlägg så ni vet när jag inte kan svara på sms osv.
Men nu tar jag en liten paus i bloggandet :)
Ciao!!!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0