Godkänt gör mig glad :D

Jag fick G på matteprovet!
Vem kunde tro det?
Jag fick till och med 4 poäng mer än som krävdes för den lilla bokstaven mellan F och H!
Nu gäller det bara att göra lika bra ifrån sig på nationella om en vecka med :S
Hoppas det går vägen!

Nu sitter jag med Elin, Martina och Hend. Vi väntar på att alla ska komma hit till skolan.
Vi äter vid 11 och sen har vi gympa.
Jag, Emmelie och Olivia ska hålla lite i lektionen och ha "Indian-smyg"! Så himlans trevligt :D
Efter gympan har vi etik och livsfrågor i 2 timmar och 40 minuter typ :S
Men vi slutar vid 3 tror jag.

Imorn har jag samhäll, matte, omvårdnad x 2 och religion. På religionen har vi prov :S
Hoppas det med går bra..

Sen efter skolan imorn tar jag bussen kvart över fyra till Ronneby och tåget därifrån till Sölvesborg.
Där hoppar Christoffer på tåget och vi åker vidare mot Bromölla.
Vi ska nämligen på middag hos hans faster. Ska bli mycket trevligt :)

Sen på lördagen har han träning till 3.
Vi tar 16.52 tåget och är framme i Växjö kvart i 8.
Min käre bror var så snäll så han sa att han kunde köra oss hem eftersom vi annars skulle få ta tio i tio bussen hem. Bra att det går bussar på lördag-kvällarna.. verkligen..
Nä men så Karl kör oss så vi är väl hemma lite efter 8 :D

Då står det mys på schemat för fulla muggar!!! :D <3
Christoffer åker hem sen på måndagen eftersom jag har sovmorgon så hinner han ju stanna lite :) <3

Nu ska jag sätta mig och va lite social så vi hörs bloggen!
Tjatja!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0