Helgen <3

I fredags åkte jag och Martina ner till Sölvesborg för att träffa våra underbara pojkvänner :)
Innan dess hade vi haft nationellt matteprov.. Har inte fått reda på hur det gick än så jag hoppas verkligen det gick bra! :O

När vi kom fram så va vi väldigt hungriga iaf men när jag satte mig med Christoffer och Jörgen i bilen så frågade jag Christoffer om dom ätit. Och det hade dom bara för det ^^
Men min hjälte cyklade i snö-ovädret för att hämta pizza till mig <3
Älskar dig mest <3<3<3
Så vi satt och åt pizza och pratade :)
Sen myste vi i soffan resten av kvällen <3

På lördagen gick vi upp och gjorde oss fina :)
Vi skulle till Kristianstad för att äta ute. Jag åkte ju hem på alla hjärtans dag :( så vi var tvungna att göra det dagen innan <3
Vi åt på en kina-restaurang. Jättegott :G
Och mysigt såklart :)
Sen åkte vi hem, köpte polly och gott & blandat, gick hem (fick skjuts en liten bit av Almir) och la oss framför TV:n för att kolla på film :)
Vi kollade på lite mindre än halva filmen och sen somnade vi nästan ^^
Så vi gick och la oss i sängen istället och sov :) <3

På söndagmorgonen gick vi upp och åt frukost och lite sånt.
Sen på kvällen var det dags för mig att åka hem :(

Glömde också säga att vi gav varann våra presenter i fredags.
Han fick en halskedja med en bricka där det stod ingraverat: "Lisa  22/12-09".
Han blev jätteglad för det :D
Jag fick ju med ett halsband som var menat till alla hjärtans men jag fick det innan. Sen i fredags fick jag en söt mugg med som det stod jättemånga fina saker i :D hur gullig som helst! <3

Hur som helst gick vi till tåget.
Men när klockan var halv 7 var han tvungen att gå för han skulle spela match den kvällen så han hade samling kvart i. Tråkigt när han gick :'( <3
Sen kom Martina och lättade upp stämningen :)
Vi åkte tåget hem vid 18.52.

När vi bytt tåg i Hässleholm så skulle det stanna någonstans. Kommer inte ihåg var men Martina satt iaf och skulle säga en grej till mig.
Och PRECIS när hon stannade upp i meningen för att komma på vad hon skulle säga (tåget hade stannat så det var helt tyst) så hör man: *Pffft!*(pruttljud)
Martina blev så paff så hon visste inte om hon skulle fortsätta prata eller inte.
Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt och inte hon heller så vi asflabba verkligen hahahhahaha!
Stackars dom tre som skulle gå av tåget, för det var ju nån av dom som hade fisit ^^
Men det var verkligen så kul att det blev tyst och sen bara: *Pfffft!*
Hhahahahha!
Ja som vi skrattade ^^

När vi var framme i Växjö hoppade Martina av. Lisa hade slutat jobba så hon skulle köra hem henne.
Jag åkte vidare till Hovmantorp och hoppade av där. Blev hämtad av pappa :)

När jag kom hem var det tråkigt igen utan Christoffer :( <3<3<3
Saknar honom så mycket! <3
Förhoppningsvis kommer han på torsdag för sen klockan halv tio på fredagmorgonen åker vi från Växjö ner till Malmö och byter buss och åker sen därifrån till Italien.
Sen blir det skidåkning för hela slanten!
Kul iaf för Josefin är ju med :)
Men kommer sakna honom så mycket :( <3<3<3

Tur det bara är en vecka för mer hade blivit jättejobbigt <3<3<3

Älskar dig Christoffer <3<3<3<3<3<3<3



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0