Italien, here I come! <3

Hej!
Detta kommer bli mitt sista inlägg på en vecka och tre dagar ungefär.
Sorgligt? Jag vet..
Jag ska ju till Italien nu på sportlovet och åka skidor så har packat min stora väska med en massa saker.
Även en liten rygga att ha på bussen.
Det är jag, mamma, pappa, Carin, Stefan, Josefin, Erika och Martin som ska åka :)
Vi ska minsann åka skidor i alperna :D
Kommer såklart bli kul men hur mycket kommer man inte sakna framför allt Christoffer och Martina????!!!! <3
Hemskt för fan!

Jag ska liksom först ha sportlov i en vecka, sen praktik i 4 veckor och sen påsklov i en vecka.
På hela sex veckor kommer jag inte befinna mig inom Teknikums väggar.
Ganska nice känsla i och för sig men OP08A kommer man sakna med <3

Idag var Christoffer i Växjö. Eftersom vi inte kommer att ses på sportlovet eller nästan hela första veckan på praktiken så ville vi ses nu :) <3
Han var med på gympan och dansade med mig och spelade fotboll. Så duktig är min älskling :) thihi! <3
Han var också med på Etik & livsfrågor men där gjorde han inget :P

Efter skolan (och alla avsked :'() gick vi till Akropolis och åt :)
Grät några tårar där.. :'( <3
Sen när jag åkte bussen hem och visste att han skulle ta tåget sen så brast det ännu mer.
Lipade sönder, men tyst, på bussen hem :'(
Var hemskt!
Vill inte vara ifrån honom!
Sen kom jag på att jag inte kan messa eller prata med Martina heller på en hel vecka!
Vi som messar varann varje dag!
Då grät jag ännu mer, för dom båda <3
Kommer sakna dom så mycket!!! <3
Älskar dom mest <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Skickade ett litet mail till alla i OP08A med så ni kan kolla där :) <3

Christoffer, jag saknar dig så otroligt mycket älskling <3 du är finast och jag vill alltid vara med dig <3 Älskar dig <3<3<3<3

Martina, du är min bästa vän och jag saknar dig <3 du skulle vart med i backarna ;) Älskar dig <3<3<3<3


Ja, det är väl allt från mig.. jag bloggar igen när jag kommer hem.
Åker vid halv 10 från Växjö imorn.
Älskar er alla!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ciao!



//XOXO Lisa <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Martina

Usch nu fick jag ont i hjärtat, kommer sakna dig så mkt :( <3 Och en tår kom visst rullandes ner på kinden :( Älskar dig!

2010-02-19 @ 10:43:20
Postat av: Lisa

ja det är hemskt!!! :'( <3<3 älskar dig <3

2010-03-01 @ 20:17:03
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0