Länge sen man skrev.. Fy Lisa! ;)

Oj vad länge sen jag skrev :O
Shame on me! ;)
Jag har inte skrivit sen i torsdags så jag får väl berätta allt som hänt sedan dess nu då ^^

I fredags åkte jag och Martina ner till Sölvesborg efter skolan. Vi typ halvsov hela bussresan och satt och pratade sen på tåget :)
När Martina hoppade av i Sölvesborg, hoppade Christoffer på tåget för vi skulle åka vidare till Bromölla.
Han typ atakerade mig på tåget med pussar och kramar xD
Himla mysigt och så men jag hade ju varit hos tandläkaren i onsdags och fått en massa ny skrot i munnen så jag var ju fortfarande öm. Så jag låg där och kved fram ett litet: "aajjj..." hahaha!
Han och jag satt ändå och pussades typ ända fram till Bromölla som var nästa stopp.
Där hoppade vi av och blev upphämtade av hans fasters man Christian. Han körde hem oss för vi var bjudna på middag nämligen :)
Så jag fick träffa hans faster, Jeanette och hans kusin, Sofie. Alla var jättetrevliga :)
Så vi åt tacogratäng och sen fick vi paj till efterrätt :)
Vi åkte hem med Christoffers andra kusins killes bror... hängde ni med? xD
Aja, vi kom hem iaf :)
Gick och la oss och sen var det morgon igen.

Christoffer skulle träna vid halv 1 till 3. Så jag duschade och gjorde mig i ordning för att han skulle komma tillbaka.
Han messade mig och sa att kvart i 2 börjar en match med Liverpool, kolla resultat åt mig <3
Så jag var en helt underbar flickvän som faktiskt letade upp en massa fjärrkontroller (tog tid asså!) och som sedan kollade på HELA matchen!!! Okej jag missade typ 6 minuter i början men det hade ändå inte hänt nåt då :P
Men där satt jag och tog anteckningar på mobilen om vilka som fått varningar och blivit utvisade, för jag ville minsann att han skulle bli stolt över mig när han kom hem.
Och det blv han :D
Han trodde bara att jag skulle kolla slutresultatet och där satt jag och rabblade upp varenda händelse i matchen.
Det ni! ;)
Liverpool vann med 1-0 mot Everton, som dom spelade mot, så han var ju jätteglad för det med ;) <3
Jag kan om jag vill :) <3

Sen åkte vi med 16.52 tåget hem till Växjö igen. Där hämtade Karl (min bror) upp oss eftersom vi annars hade fått vänta på 21.50 bussen. Vi kom till Växjö kvart i 8!
Så han var så snäll och körde oss hem och missade förfesterna för våran skull ;)
Han är underbar :)

Sen myste vi hela lördagkvällen <3
Älskar dig Christoffer! <3
Söndagen bestod också av en massa mys :) just the way I like it ;)
Sen på måndagen hade jag ju lång sovmorgon så vi gick upp runt 9-tiden.
Gjorde oss i ordning och åkte in till stan.
Han gick på stan under min enda lektion på måndagen och sedan möttes vi upp efter jag köpt hans present till alla hjärtans dag :D
Träffade Josefin med som tog ut sin tandställning i måndags!!! :D
Så jäävla fint blev det! Så avis är jag nu :( jag måste vänta ett helt år till minst! :(
Men jag får lida. Det är sååå värt det :D

Sen åkte Christoffer hem vid kvart över 3 och jag tog 15.35 bussen hem.
Så nu saknar jag honom igen :( <3<3<3

Idag är det tisdag och vi gick från 8-17 som vanligt :S
Hade prov idag på samhällen, fast i psykologi. Hade typ itne övat nånting så det gick rätt skit. Men tror jag får G iaf :P
Körteorin var rätt okej idag med :)
Halv 6 bussen hem och blev hämtad av pappa på hållplatsen (jag tiggde skjuts) ;)

Nu sitter jag här, fast det borde jag inte. Borde sitta och plugga matte för jag har nationella på fredag och det ska jag helst på G på så jag får G i kursen :S
Måste...plugga...men...såå...tråkigt...!

Aja, imorn är det friluftsdag så det bli curling och långpromenad som står på schemat.
Sen har jag bara två lektioner på torsdag med världens håltimme emellan. Men jag och Martina tänkte dra ner på stan och käka lite typ ;)
På fredag blir det som sagt nationella. På morgonen med. I 4 timmar!!! Ska sitta med ett matteprov från 8-12!!!
Helt sinnessjukt! :S
Men sen har jag iaf bara omvårdnad och religion.


Ha det bra nu alla underbara människor! :D



Christoffer <3 Lisa




//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: 'mmatilda

Asså denna tandställning, jag tror jag drar ut den med tång snart och skickar den vid mejl till shanghai... är så trött på den nu...

Tkr synd om dig om du ska behöva dras med den i ett helt år till ;O

förhoppningsvis ryker min till sommaren ,, ((:

2010-02-10 @ 22:02:48
URL: http://confuuusedx.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja fy fan jag hatar den!! skär upp kinderna hela tiden, det är inte nådigt! :O

2010-02-11 @ 07:59:13
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0