Lite random bilder :)

Här kommer lite varierande bilder bara för att det är kul :)



Tog ID-foto till praktiken idag.
Mitt blev okej. Denna bilden blev lite suddig men skitsamma.
Känns ändå proffsigt att ha en sån här bricka ;)





Här är från när Josefin klippte Malin på Teknikum :)
Ser hon inte proffsig ut? ;)
Malin asså... xD





Lite av älsklingens rum. Det här är lite av Liverpool-delen ^^
Ja, min pojke är en aning besatt av fotboll ;) <3



En väldigt liten del av IFK Göteborg-delen av rummet. Men han tog bilderna själv så det kan inte hjälpas att det blev så lite av IFK denna gången ;) <3

 



Mysig bild på oss båda :) Älskar dig mest du underbara <3<3<3





Hahaha! Du är så underbart söt älskling så det är inte sant :D <3
Kan inte annat än le när jag ser denna bilden :) <3<3<3



Puss puss! Oj, här ser man rätt svullen ut. Men det är ju inte jag som gör det vackra i bilden ändå :) <3<3<3




Jaja, det får avsluta detta inlägget :)
Jag skriver om helgen i ett annat :)




//XOXO Lisa <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Maya

Hehe, vad har du gjort med håret ditt skoog? :P Ser anorlunda ut eler så är det jag som varit ifrn e underbara vänner för länge, snyft :(

2010-02-15 @ 18:00:29
URL: http://madjy.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha skitsnyggt ju ;) när han plattar det, annars är han ju lite lockig och då är han mer söt ;) hihi!

ja han får träffa dig snart :) jag med :)

2010-02-16 @ 12:46:36
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0