Min slappa dag ;)

Idag hade jag matte från 8-9.
Sen gick jag och Martina ner på stan för att käka och köpa den sista biten av Martins present :P
Vi hade ju håltimme till tjugo i 1 ;)

Vi åt på Baked Potato. Asgott :G
Sen köpte hon det hon skulle.
Vi gick upp till skolan igen.

Jag, Aliki, Olivia, Elin, Ida och Sanne gick sen på ett möte inför våran praktik.
Vi ska vara på Växjö lassarett.
Ska bli så kul :D
Värsta spännande!

Sen hade jag typ en kvart av sista lektionen och sen slutade jag.
Men Josefin hade kommit upp till Teknikum för att klippa Malin :D
Det blev minsann bra (Y) Josefin är duktig!

Sen åkte jag hem med 15.35 bussen och pratade sen med Christoffer i typ en timme ;) <3
Sen ringde jag mormor och grattade :)
Tyvärr kan jag ju inte åka och fira henne för jag har ett jävla matteprov imorn :@

Önska mig lycka till för jag lär behöva det!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0