Snabb-inlägg

Får bli ett snabbt blogginlägg idag eftersom jag måste dra och packa väskan till Italien.
Mamma och pappa kommer hem snart nämligen.

Idag hade vi först psykologi där vi typ bara kollade på en film.
Sen var det religion där vi diskuterade lite så som vi brukar göra i OP08A ^^
På gympan spelade vi fotboll och innebandy. Det gick bra.
Efter det var det lunch och när jag ätit klart så väntade pappa i bilen på mig utanför skolan.
Vi handlade termobrallor, skidjacka och vantar till mig.
Sen tog jag 13.35 bussen hem.

Nu när jag varit hemma har jag pratat flera gånger med Christoffer i telefon. Han kanske kan fixa sommarjobb till oss båda i Sölvesborg i sommar så jag kan bo där :D <3<3<3
Hoppas allt går som vi tänkt :) <3

Sen har jag såklart suttit vid datan med.

Martina fick med G i matte B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
Så nu är vi klara för sjuksköterske-utbildningen :D!!!

Men nu hinner jag inte skriva mer.
Måste packa.
Åker på fredag.
Imorn kommer Christoffer :D <3
Längtar!!!



//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Maya

Tack för kommentaren :) Ja klänninge tycker jag om :) Klänningen är köpt på H&M förresten :)

2010-02-18 @ 19:53:04
URL: http://madjy.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe okej va nice ;D den va verkligen snygg :)

2010-02-18 @ 20:44:15
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0