Helgen var mysig <3

Tänkte göra en liten summering av helgen :)

I torsdags fyllde ju älsklingen år <3
Han kom upp med ett sent tåg för han ville fira sina sista timmar på födelsedagen med mig :) <3
Gulligast är han :)
Så jag mötte upp honom vid tåget i Hovmantorp vid klockan 22.00.
Han visste inte att jag skulle möta honom så han blev jätteförvånad men väldigt glad när jag stod där framför honom på stationen :)

Vi gick hem till mig och han öppnade en present från mig och presenten från mamma och pappa :)
Så glad blev han :D
Han fick en hood-tröja av mig (som han visste om) sen fick han 300 kr på Stadium av mamma och pappa.
(Av mig fick han en t-shirt och en skiva också som han öppnade på lördagen när hans släkt kom)

Vi gick och la oss sen eftersom jag hade skola och matteprov dagen efter.
Så vi åkte in med 08.20 bussen. Jag hoppade av vid Teknikum och han hoppade av på stationen och gick på stan.
När vi skulle ha religion, alltså sista lektionen, så kom han upp till skolan och var med på den :)
Han hade då köpt ett par jeans till sig själv :)
Tydligen hade han köpt något till mig med som jag inte får förrän på alla hjärtans dag ;)

Efter religionen gick jag, Martina och Christoffer ner på stan för att sedan gå till stationen och ta bussen till Ronneby. Sen tog vi tåget därifrån till Sölvesborg. Martin hämtade oss där och körde hem mig och Christoffer hemm till Christoffer. Vi bytte om och blev sen nerskjutsade till klubbstugan där Christoffer och Jimmy skulle ha fest :)

På festen träffade jag Jimmy, hans bror Patrik, Towe, Sara, hennes kille, Josefin, Carolin, Maksim, Johan, Zebbe, Eddie, Biffen,  Malin, Dennis och två av Towes kompisar. Martin och Martina var såklart också där :)
Festen började jättebra med urartade tyvärr runt klockan 23.00. Inget slagsmål eller nåt men lite gnabb och sånt :/

Jag och Christoffer lämnade festen sist och blev hämtade av hans mamma.
Så vi åkte hem och la oss.
På morgonen gick Christoffer upp och gick på träning. Jag var ensam hemma så jag ringde Martina och pratade lite med henne, sen ringde jag mamma också.
(Fick mens med! YAY!)
När Carina kom hem gick jag in i duschen.
När jag stod och sminkade mig kom Christoffer hem och var på mycket bättre humör :)

När han såg brynäs-tårtan han hade fått från Carinas chef (hon jobbar på ett fik) så blev han ännu gladare :D haha han är så underbart söt :D <3

Sen kom gästerna :)
Det var mormor, morfar, farmor och farfar. Två farbröder, den enes dotter och den andres son och flickvän. Sen kom Nicke med :) men han har jag träffat några gånger innan :)

Vi fikade och så :)
Han fick en massa pengar i present :)
När alla gästerna gick kom hans pappa också så jag fick träffa han med :)

Vi gick och hyrde en film sen. "Trick 'r' treat". Skräckfilm...:S Men jag använde mig av min försvarsmekanism och sa hur fejkat allt såg ut osv så jag inte skulle tycka det var läskigt ^^
Hoppas jag inte sabbade det för dig älskling <3
Sen gick vi och la oss.

På söndagen gick vi upp sent :)
Så jag var jätteskabbig när vi åkte hem på tåget sen men det kan inte hjälpas ^^
Christoffer åkte med mig och Martina till Hässleholm och åkte sedan tillbaka.
Men jag är glad för varje minut jag får med honom <3
Min älskade <3

Idag hade jag bara en lektion. Onödigt.
Men imorn går jag 08.00-17.00 så jag ska inte klaga på måndagen.
Men Christoffer kom upp till Växjö imorn för han skulle tydligen hämta ut nån present till mig eller nåt ^^
Så jag får träffa han då :D
Sen åker jag ner på fredag för hans faster ska ha middag som jag ska vara med på :)
Sen åker vi upp hit igen på lördagen efter hans träning ^^
Ett himla farande men Christoffer åker hem på måndagen sen för jag börjar ju så sent ;)

Älskar min pojke! <3
Han betyder mest <3333



Christoffer <3 Lisa




//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0