Älsklingen kommer om lite mer än en timme <3

Christoffer är på väg nu :D
Han skulle egentligen hoppa av i Växjö och ta 21.50 bussen men tåget blev lite sent så han visste inte om han skulle hinna.
Jag blev en aning nervös :S
Sen ringde han upp och sa att han hade snackat med en som jobbade på tåget och hon hade sagt att det stannade i Hovmantorp vid 21.59!!!
Så han kommer hit direkt och jag slipper också vara orolig för vårdslösa busschaufförer i snöstorm :D

Imorn har jag matteprov på morgonen :S
Hoppas det kommer gå bra.
Sen har jag omvårdnad, lunch, omvårdnad igen och till sist religion.
Sen åker jag, Christoffer och Martina ner till Sölvesborg.
Hem snabbt för att byta om till fest-outfiten och sen direkt till klubbstugan.
Hihi kommer bli så kul :D
Träffa alla hans kompisar :)

Men just nu längtar jag till klockan blir tio :D
Han sa att han hittade hem själv men jag ska överraska honom och gå till stationen för att möta upp honom ;)
Så säg inget till han nu ;)

Älskar Christoffer mest <3<3<3



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0