Ännu en underbar helg med hjärtat mitt <3

Hej allihopa!
Nu tänkte jag sammanfatta dom senaste dagarna så här på sista lov-dagen.
Det är ju lite sad men visst nån gång ska man väl tillbaka :P

I onsdags kom Christoffer med tåget till Växjö, lika kul varje gång att se honom :) <3
Eftersom jag kollat fel på buss-tiderna så gick ju inte den som jag tänkte att vi skulle ta så vi fick ringa pappa så han hämtade oss i Växjö :P
Han körde oss till Ica med så vi kunde köpa glass som vi åt sen efter maten :D
Vi åt när vi kom hem och sen myste vi resten av kvällen :) <3
Då på onsdagen med fick jag världens skrattanfall hahaha! Jag kunde verkligen inte sluta ^^
Typ skrattade i hans mun när han försökte kyssa mig ^^ förlåt sweetie <3
Har så kul när jag är med honom så ni anar inte :D <3

På torsdagen gick vi upp tidigt. Jag skulle ju till läkaren för mina skakningar klockan halv 11 så.
Det gick bra hos läkaren men det tog ju en timme.
De satte sånna där elektroder i min huvud. 26 st för att vara exakt och en på hjärtat för de skulle höra hjärtfrekvensen också.
Sen satte testet igång.
Jag skulle bara ligga på rygg och blunda.
Sen när hon sa till skulle jag titta upp i taket och sedan blunda igen.
Det höll på så ett bra tag sen skulle jag andas djupt i 3,5 minuter. Ganska ansträngande faktiskt :P
Efter det skulle jag fortsätta blunda och läsa upp siffror som hon sa.
Först sa hon typ 3 siffror, sen 4, sen 5, sen sa hon 6 olika siffror på raken så det var ju skitsvårt att komma ihåg alla :S
Och hon sa liksom 6 olika siffror 3 gånger :S Men jag tror jag klarade det bra :P
Efter det skulle jag kolla på en sån lampa med sånt stirr-ljus :S
Skulle ju blunda hela tiden och sen sa hon till mig att titta, sen blunda igen.
Först va lampan rätt okej. Typ ett blink. Sen långsamt blink. Men det ökade typ hela tiden och dom sista blinkningarna va så snabba att man typ tyckte att lampan sken hela tiden utan att blinka liksom :S
Men efter det var jag färdig och hon tog bort alla elektroderna.
Jag fick gå och tvätta ur håret (det gick som det gick) och sen var jag free to go.
Resultaten kommer skickas ner till Lund så jag får ju inte svar på ett tag men jag tror inte det är något fel på mig.
Hade väl bara lågt blodsocker och var trött och stressad.
Jag dricker ju dåligt med så kan ju varit nåt sånt med :P

Efter läkaren gick jag och Christoffer på stan :D
Han älskar för övrigt Växjös affärer ;)
Var han än gick in så var det den: Shit vad snyggt! Den är ju dundersnygg! Asså jag måste ha den här!
Hahaha!
Vi gick upp till Akropolis och åt. Jättegott som vanligt :G
Han hade ju inte jättemycket pengar och han behövde ju både till mat och till resan hem idag så han köpte bara en t-shirt på Ohlsson. Den var i och för sig väldigt snygg ;D (Y)
På Snitz hittade han en mycket snygg grå hood-tröja.
Han ville så gärna ha den men han hade inte pengar.
Så efter vi varit på Ohlsson gick jag till en bankomat och tog ut lite extra pengar.
Sen sprang jag vidare mot Snitz.
Han frågade hela tiden vad jag skulle göra men jag bara skrattade ;) hehe!
Sen sa jag: Stanna här utanför.
Så gick jag in och köpte hooden till honom.
För mina sista pengar så nu är jag verkligen urfattig xD
Men det var det värt för ni fattar inte hur glad han blev :D
Okej, han har ju inte fått den än för han fyller ju 20 den 28 januari så han får den då.
Men han såg ju vad jag köpt och han blev så glad :D
Hela hans dag hade varit perfekt sa han :) <333

När vi handlat klart åkte vi hem med bussen och när vi var hemma hann vi inte gå 50 meter förrän pappa kör fram med bilen lagom till att köra oss hem (Y)
Helt perfekt ju ;)
På kvällen sen blev Christoffer hungrig (ovanligt.. eller inte!) så vi gick till Ica och köpte en färdig-rätt och cider ;D
Yummyyy!
Tog ju lite tid att komma fram till Ica med för vi typ höll på att ha snöbollskrig xD :D <3
På torsdagkvällen fick han ett skrattanfall så jag inte kunde kyssa honom xD
Vi har roligt ihop du och jag min finaste :) <333
Vi myste såklart en massa den kvällen med :) <3 som alltid :D

Vi kollade faktiskt på film också. "Just my luck" och vet ni? Jo, jag är tillsammans med en rockstjärna :D
När Christoffer hade sitt hår mitt i ansiktet var han så jääävla lik Danny Jones i McFly så ni aaaaanar inte!!! :D
Fattar ni hur het min pojkvän är eller? :D xD hahaha!
Nu blir han röd om näsan ;)
Nä men sök på Danny Jones på bilder på goolge så ska jag fixa en bild när Christoffer har håret så.
Ni kommer inte se någon skillnad :G
Nu får han bara ha håret så för mig ;) mohaha!
Du är så snygg pojken min ;) <333

Idag sov vi länge :)
Blev i och för sig väckta av maskinerna som gräver efter bergvärme hos grannarna..
Sen gick vi upp, käkade frukost, duschade och gjorde oss i ordning.
Sen åt vi middag innan mamma och pappa stack till mormor.
Vi åkte in med bussen sen 16.20 efter att vi myst så mycket vi bara kunde.
Vi fixade tåg-biljett till honom på stationen och sen gick hans tåg 17.20.
Jag hoppade till och med på tåget för det hade kommit tidigt :P
Ville vara så mycket jag kunde med honom tills han skulle åka :)
Men sen hoppade jag av och vi sa hej då :(
Lika jobbigt varje gång.. :'( <3

Men förhoppningsvis kommer han och Martin upp nästa fredag efter skolan så polarna får träffa dom :)
Annars ses vi inte förräns om två veckor och då har vi en månad <3

Saknar dig dundermycket min underbara pojke <3
Tjo ko på dig :) tihi! <3
Massor med pussar skickar jag från Hovmantorp ända till Sölvesborg!
Känner du att dom kommer fram? :) <33


Christoffer du är mitt allt <333


//XOXO Lisa <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0