Det blir (L) idag ;)

Sitter i skolan nu.
Palla måndagar när man bara har en lektion..
Men om jag och Martina gör färdigt demensarbetet fort nu så slipper vi ju komma hit på typ 3 veckor :D
På måndagarna asså.. ;)

Anyway så har den lektionen slutat men jag sitter kvar ändå mina vänner! Är det inte otroligt? :P
Jag ringde Christoffer nyss (L)  (knappen till den lilla pilen som ska vara framför 3:an när man gör hjärtan funkar inte på denna datan så det får bli (L) istället)
Han kanske kan komma på torsdag (när han fyller år och jag är ledig) och sen åka med mig in till skolan på fredagen och sen åka buss och tåg till Sölvesborg med mig och Martina.
Låter kanske onödigt men både han och jag vill så screw you! :D

Innan skrev jag en liten lista med på vad jag ska ha med mig till honom på fredag eftersom jag glömde lite saker sist ^^
Bäst att vara förberedd ;)

Nu ska Elin hjälpa mig med sista frågan på religionsuppgiften så see ya later! :D
(Ska upp till farmor sen också så kommer hem lite senare idag)


Christoffer (L)(L)(L)





//XOXO Lisa (L) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0