Välkommen till 2010 folks! :D

Hej!!!

Christoffer ville att jag skulle skriva så jag får väl göra det :)
Är fortfarande i Sölvesborg och sitter och kollar på Christoffer när han viker tvätt ^^
Jättekul.. ;)

Nä men jag får väl berätta lite om veckan so far.

I tisdags kom han till mig och sov över till dagen efter bara. Jag skulle ju till tandläkaren så vi fick kliva upp tidigt på onsdagen. Kvart  över 5 för att vara exakt ;)
Innan vi åkte till Tingsryd hämtade vi Martina som också skulle till Sölvesborg (till Martin såklart).
Sedan åkte vi vidare med pappa som körde oss ända ner. Mycket snällt tycker jag :) <3
När vi lämnat av Martina åkte vi hem till Christoffer. Vi två gick ut på  kvällen sen med Nicke och Johan. Mycket trevligt folk det där :) Mys senare på kvällen när vi kommit hem såklart :) <3

Igår var det ju nyår så detta blir det första inlägget 2010  :D GOTT NYTT ÅR ALLIHOP!!!
Mitt nyår var helt klart det bästa jag någonsin haft så jag hoppas verkligen att alla´ni underbara vänner har haft ett minst lika bra :)
Jag fick ju fira mitt med det underbaraste pojken så ;)
Vi gick upp och åt frukorst igår då.
Sen skulle Christoffer köra fys så jag hängde på :D haha!
Han skulle bara göra 60x4 situps och 40x2 gånger med hantlarna.
Jag gjorde 10x4 situps och 10x1 gånger med hantlarna xD
Hahahah någon är ju klen av oss iaf ^^
Och det är inte jag ;) (eller jo..)

Efter fysen gick vi ut en stund och jag dribblade lätt bort min fotbollskille med bollen ;D
Pffft jag ägde han flera tusen gånger när jag kickade och latjade runt ;)
Eller inte... xD Snarare tvärtom men jag ska fan gå en intensivkurs eller något och överraska honom ^^

När vi kom hem igen så duschade vi och gjorde oss fina iinför kvällen :D
Nyår för fasiken!
Vi åt middag, potatisgratäng och fläskfilé i svampstuvning. Så jävulskt gott :G
Kollade på TV fram till tolvslaget. Myste såklart med ;)
Och juste! Jag fick Christoffer att dansa med mig ^^
Vals vettni ;)
Ja, iaf ni i OP08A. Så jävla mycket vals som vi dansat på gympan är man ju fan proffs nu ;)
Så Jörgen (Christoffers låtsaspappa) satte på en massa ballader så vi kunde dansa ^^
Redit mysigt faktiskt :) <3

När klockan var tio i tolv gick vi ut och gick ner för gatan en bit. Vi hade inga egna raketer så vi körde budgetvarianten och kollade på alla andras ;) Hehe!
Vid tolv fick man ju såklart världens bästa kyss :) <3333
Är så lycklig att jag spricker :D
Christoffer <3 Lisa

Denna dagen (fredag) har bestått av att asgarva med Christoffer åt Tom & Jerry på TV :D
Hahhaha så jävla roliga är dom ^^
Vi har bäst humor pojken min ;) <3
Sen nu på kvällen gick vi till macken med Nicke och hyrde "Baksmällan", som jag i och för sig redan sett en gång men tyckte var värd att ses en gång till.
Riktigt kul är den (Y)

Imorn ska jag, tro det eller ej, rida ^^
Ja, Martina det är sant ;)
Jag ska ta bilder så ni tror mig xD
Har seriöst inte ridit på 10 år!
Men visst det kanske sitter i ryggmärgen.. *Svälj*

Christoffer spelar forbollscup imorn med men jag rider ju istället för att kolla ^^
Vet att det kommer gå bra för dom iaf :)

Det är 3 år sedan farfar gick bort imorn :'( <3
Christoffer säger att han ska göra mål för honom på matcherna :)
Min finaste <3

På söndag sen åker jag hem :(
Vill ju stanna mer men visst jag bor ju inte här..

Om två veckor börjar skolan igen men det vill jag inte ens tänka på. Fy fan.
Palla all skit där igen :S
Men visst, det ska ju göras det med :P

Nu har jag inget mer att skriva men lär ju göra ett inlägg på söndag när jag kommer hem :)
Ha det gött allihopa! Och ha ett jävla gott 2010 för det tänker jag ha :D


//XOXO Lisa <33333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0