Tisdag och Onsdag 8-17.. fy fan!

Blev inget inlägg igår så får sammanfatta både dagen igår och idag i detta inlägg ;)

08.00:
Igår började dagen lika tidigt som den förra. Hatar att gå upp tidigt men måste man så måste man.
Hade omvårdnad med Arne som en början och efter att jag och mamma slagit oss ur den hårda trafiken kom jag fram till skolan (lite försent men ingen hade gått in än ändå).
Lektionen var ganska seg men vi fick sluta lite tidigare (Y)
Näst på tur var svenska! Asdrygt! xD
Jag och Martina satt och pratade bort hela lektionen ^^
Palla anstränga sig då :P
Sen var det lunch och efter den började samhäll med Carin... +o(
Skittråkigt! Och som vanligt får vi världens jävla kompendie på typ 20 sidor om lag och rätt denna gången! Sjukt!
Engelskan var inställd så OP08A sitter och diskuterar sitt vanligaste samtalsämne på håltimmen, nämligen SEX!
Hahaha jag har så jävla roligt med denna klassen så det är helt sjukt! :D
Ni är underbara <3

Mentorstid vart det efter håltimmen. Sedan var det ju dags för första KÖRTERORI-lektionen!!!
Haha! Det var okej. Förutom att jag aldrig kan hålla käften eller sluta skratta xD
Jag tycker synd om hon som pratade där framme. Kanske ska sitta ensam nästa gång... Jag asså ^^
17.00:
När lektionen var slut var det beckmörkt ute :(
Så kommer det vara varenda tisdag fram till sportlovet!
Palla stanna kvar i skolan till 5 då! 8-17 är ingen bra kombo.

Särskilt inte två dagar i rad...

Jo, för idag gick jag också upp vid halv sex. Började skolan vid 8. Visste sen innan att gympan var inställd. Soft att slippa asa med sig väskan!
Hade psykologi från 8 till halv 10. Ganska tråkigt. Samma lärare som samhäll så fick en jävla bok med mig från denna lektionen också. Asså ett häfte med många papper.. ;)
Sedan skulle vi ha engelska men tydligen var Roland sjuk (därför vi inte hadde någon engelska igår men det visste vi inte) så vi slutade ju då.
Asnice!!! :D

Så jag, Martina, Malin, Elin och Tobbe drog ner till Växjö nya trafikskola och skrev in oss där. Lika bra att ha det gjort ;)
Sen åkte Martina och Tobbe hem med bussen och jag, Malin och Elin begav oss vidare ner mot stan.
Vi gick runt lite här och var men hittade Olivia, Aliki, Denise och Jennie S i Linnégallerian :D
Så vi tog sälle med dom en bit. Sen skulle Malin iväg med David och Aliki skulle med bussen. Denise, Jennie och Olivia skulle till någon klädesaffär tror jag så jag och Elin gick till Akademibokhandeln och tog då farväl av våra kamrater ;)
Väl där köpte jag mig en kalender. Måste ha koll på min läxor och givetvis annat med ;)

Efter det gick jag och Elin runt i en viss typ av affärer. (Säger inget för jag vill inte avslöja något för pojken).
Hittade vad jag skulle ha men det var slut på lagret så jag ska tillbaka på fredag och köpa det. Köpte en grej till till honom. Inte dyr så det är okej :)
Tror han kommer bli mycket glad :D <3333

Elin skulle iväg och spela vid halv ett så ungefär vid tolv lämnade hon mig ensam på stan. Jag ringde då upp min kär mor eftersom jag visste att hon skulle ha lunch nu.
Hon skulle såklart det och undrade om jag ville luncha med henne.
Visst sa jag (hon betalade ju) så vi drog oss ner till pastabaren och åt där :G
När vi va klara så gick vi till punkten för att handla tidning. Då hade pappa kommit in till stan så vi träffade han där.
Mamma drog tillbaka till jobbet och jag och pappa begav oss iväg mot bilen. Vi körde till Gemla (som jag för övrigt ska besöka på fredag (ska till Malin) ) Eyyy! Parantes i parantesen ;) Känner att jag användt mig mycket av paranteser i dagens inlägg.. hhhrrrmm! Men för att återgå till vad jag berättade om så skulle jag och pappa hämta farmor och alla hennes saker på korttidsboendet i Gemla.
Vi packade in farmor och hennes grejer i bilen och åkte tillbaka in till stan.
Körde in allt i hennes lägenhet och packade upp.
När vi var klara fikade vi lite och sen gjorde jag ett ärende åt farmor (gick till Ica och handlade lite).
Under tiden pratade jag med Christoffer på telen :D <3
Så skönt att höra hans röst. Han ska för övrigt ladda in pengar på mobilen idag :D bra jobbat killen ;) hahaha! <3

Jag gick tillbaka upp till farmor och sen blev klockan 4. Pappa tyckte att då kunde vi ju lika gärna stanna kvar och hämta mamma efter jobbet. Hon slutar vid 5.
Så återigen var jag i stan från 8 på morgonen till 5 på kvällen!
Fy fan!
Jag är så trött så jag tror jag faller ihop snart. Innan var jag jätteyr också.

Att komma hem var inte direkt heller kul för då skulle man sätta sig och göra färdigt ett arbete, skriva ett helt nytt arbete, skriva ett brev och skriva lite om mig själv i en form av ett CV.
KUL!
Jag döööör!!!

Men arbetet blev färdigt och "CV:t" är klart.
Det andra arbetet gör jag imorn och brevet kan jag göra på söndag om jag har tid då.
Fan! Är man utmattad efter 3 dagar i skolan är det fan allvar.
Ge mig lov!
Eller så har jag väl inte bara vant mig än...
Saknar i alla fall min finaste Christoffer och önskar att han var här nu... <3
En och en halv vecka tills vi ses underbara du <3
Hoppas det går fort..

På fredag ska jag iaf sova över hos Malin med några kompisar :)
Så helgen kommer gå fort. Sen får vi bara hoppas att det blir fredag snabbt!! :D

Ja, det var väl mina två dagar kortfattat.
Skriver om imorn om jag har tid.. har ett arbete som ska vara klart denna veckan så..

Hare bra! Jag försöker ha det nu iaf..


Christoffer Skoog <33333




//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: malin

eeey om dina föräldrar vill hämta dig på lördag så vet dom ju hur de ska köra. jag bor ju där fin farmor "bor", så de hittar ju :D är jag inte smart?! tja... om ni inte ska ta bussen då haha

2010-01-14 @ 00:41:59
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha sant ;) men vi tar bussen till stan så hämtar dom nog oss där ;D mamma har btw redan varit och hämtat mig hos dig så hon vet var du bor ;)

2010-01-14 @ 21:14:37
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0