Knappen funkar på min data ;)

Hemma igen :)

Efter jag blev klar med religionen gick jag till pastabaren och köpte mig en kycklingsallad.
Sen gick jag upp till farmor och åt, fick pengar för maten (fråga mig inte varför) och hjälpte henne sedan att skriva i alla födelsedagar i hennes nya kalender.
Fattar seriöst inte varför hon har den för hon kan ju allas födelsedagar utantill ändå. Vilken månad och dag, vem, hur gammal människan blir och vilken namnsdag som är på födelsedagarna!!!
Hon är helt otrolig ^^
Kanske därför jag har sånt bra minne när det gäller födelsedagar jag med :)

När jag var färdig där hann jag precis med fem-över-halv-4-bussen.
Åkte hem och satte mig här.
Har skrivit över religionen på datan och tänkte skicka den till Elke nu.
Chattar med Christoffer nu med :) <3
(Mohahaha på min data funkar "<"-knappen)

Måste bara skriva en grej som hände i skolan idag xD
Jag och Martina hade gått ner i bibblan men det fanns inga datorer kvar.
Så vi gick upp igen för att hämta mitt ID-kort så vi kunde låna en liten laptop.
När vi var halvvägs till våra skåp kände jag en hand på min axel.
Jag vände mig om och där stog en av kineserna som går IV på Teknikum i samma årskurs som mig tror jag.
Han bara: Ehh.. kan jag få prata med dig lite?
Jag bara: Ahh.. visst..
Han bara: Ja, asså min kompis vill lära känna dig *pekar bakåt mot några andra kineser*
Jag bara: Jaha.. asså jag är upptagen.. *tänkte: what the fuck! Wierdo!*
Han bara: Jaha, okej.

Asså seriöst! Ofta man bara går fram till nån helt okänd människa i skolan och säger så xD
Jag hade sagt att jag var upptagen även om jag inte varit det kan jag säga ^^
Freaks!
Men som Martina sa: Det var iaf väldigt modigt att gå fram och säga så.
Och det måste jag hålla med om. Om dom inte bara löjlade sig och skojade liksom.

Nu ska jag iaf skriva lite i min dagbok om den underbara helgen :) <3

Ses och hörs!


Christoffer <3 Lisa



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0