En lektion/dag gillar vi :D

Började dagen sent :G
Haha! Nä men jag satte klockan på 09.00 eftersom jag aldrig, aldrig, aldrig mer ska ha filosofi :D
Så jag pallrade mig upp vid klockan 9 på morgonen, inte ett dugg trött. Älskar att vara utvilad :D
Gick ner och hämtade mig ett par handdukar, gick in i duschen, rakade allt som skulle rakas xD tvättade håret och hoppade ur duschen igen.
Gick ner och åt frukost med pappa som också kommit upp.
Gick upp igen och började klä på mig. Sen borstade jag tänderna, fixade håret och sminkade mig. Det sista tog väl typ 45 minuter..

(Ja, jag tror på fullaste allvar att alla ni som läser bryr er om vad jag gör på morgonen)

Jag hade till och med en extra kvart som jag spenderade med guitar hero ;)
Är redit skillad på det nu ;D

När klockan blev 11 gick jag ner mot bussen. Det snöade ute :S när ska denna vintern vara över???
Kom fram till hållplatsen, kallt började det bli.
Josefine kom.. Jamina kom.. Anna och Maria kom.. ingen buss..
Kvart över skulle den komma så när klockan blev 20 över undrade jag om bussen inte gick på vintertid.
Det har man ju varit med om innan eller hur Christoffer? ;) hehe!
Men 11.21 kom minsann bussen och den var rätt full. Men jag satsade och gick rätt långt bak och hittade två fria säten.
När jag kom till Martinas hållplats var sätet brevid mig fortfarande tomt.. ingen tycker om mig... ;)
Men där satte hon sig och vi kom fram till Teknikum vid ungefär 11.50.
Lektionen började 11.40.. :S
Men vi skylde på att bussen var sen, vilket den faktiskt var ;)

Vi hade psykologi till 13.05 och sen var det håltimme i 2 timmar fram till mattestugan, så jag och Martina sket i den idag. Vi två och Bajjen gick ner till stationen och tog halv ett bussen hem och vid klockan 2, ungefär, var jag hemma.
Så soft!!! :D
En lektion kändes lite onödig kanske men bara bra att jag kom upp vid 9 idag iaf :)

Så när jag kom hem värmde jag mig en pizzabit från frysen.. Aliki ;) ;) ;) hahaha!
Sen ringde min älskade <3
Pratade med honom ett tag. Min mat hann bli kall så jag värmde den lite igen ^^
Längtar till fredag! :D
Hur många gånger har jag sagt det?
Aja, skit samma! Vi har faktiskt varit ifrån varann i 2 veckor på fredag så jag har all rätt att klaga ;)

När jag ätit upp gick jag upp och spelade några låtar på guitar hero. Nej, jag är inte beroende..
Sen satte jag mig här och jag har inte planerat att göra något direkt så jag tänker bara ta det lugnt :)

Saknar världens bästa Christoffer :D <33
Älskar dig <333



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0