Fortsättning :P

Fortsätter väl på förra inlägget.

I fredags väntade vi ju på att religionen skulle börja. Men minsann så fixade några i klassen så vi slapp den. Vi hade alltså väntat kvar i skolan ett bra tag för länge. Men fri från lektionen blev man inte redit. Vi fick minsann en uppgift som inte var att leka med.
Så jag, Martina och Malin började med den men var långt ifrån att göra färdigt med den innan vi tröttnade ^^
Så vi satt i skolan och bara snackade om allt möjligt tills klockan blev 3.
Då ringde jag Christoffer och pratade lite med honom :) <333
När vi drog från skolan gick jag och delade ut mina "CV:n". Sen köpte Martina en blomma till sin mormor som fyllde år. Vi gick upp dit, lämnade blomman, fikade lite och drog vidare till bowlinghallen.
Malin hade träning så jag och Martina hänkade minsann på ;)

Vi fick också spela :D
Malin vann med typ 200 poäng ^^
Jag kom tvåa med 8 poäng mer än Martina så vi var väldigt jämna :)
Fick en ny vän med... Alvar.. hahah xD

Efter bowlingen tog vi bussen hem till Malert :D
Hennes mamma hade redan börjat med våran mat :) så snällt!
Så vi åt nudlar med kycklingwook, asgott! :G
Pratade hela kvällen och natten, kollade på filmer och åt gott snacks :D
En helt awesome kväll med flickorna alltså :D

Jag och Martina åkte hem dagen efter och jag sov hemma ett tag.
Sen kom Josefin och Niklas, vi spelade Wii hela kvällen och sen åkte dom hem :)
Pratade med Christoffer på telen också såklart <3

Idag har jag inte gjort mycket. Jag, mamma och pappa gick en lång runda innan och nu har vi fikat med :)
Sen satte jag mig här :P

Ska prata med Martin och Christoffer i telen sen hade jag tänkt :)

Längtar jättemycket till nästa fredag som ni redan vet :) <3
För min underbara pojke kommer då :D <3333


//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: Martina

Vet inte om jag missuppfattar dig nu, men Malin vann ju med typ 400 poäng :D Fast du kanske menar 200 poäng mer än oss ;P

2010-01-17 @ 17:53:45
Postat av: Lisa

ja jag menar 200 poäng mer än oss ^^

2010-01-17 @ 17:57:45
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0