Håltimme :D

Sitter i skolan. Har nyss ätit.
Eftersom vi hade sista medicinlektionen igår så hade vi ju ingen idag.
Därför har vi en liten håltimme idag :)
Vi hade samhäll på morgonen, seg matte, kort omvårdnad och lunch.
Nu är det bara religionen kvar men den börjar om typ 2 timmar :P
Bara till att vänta.

Måste säga att Jennie S rapade högt som fan på matten idag xD
Jag lovade att lägga in det ^^
Efter rasten så kommer man in i klassrummet liksom och så sätter man sig och ett jätte högt "BUUUURRRRPPP" kommer ur lilla Jennies strupe xD
Haha fan vad alla skrattade ^^

Sen måste jag säga Bajjens lilla ordvits: "Hellre en rik pappa än en paprika" (uttalas papp rika i vitsen).
Haha kul om man satt med oss på lunchen för då fattar man ;D
Tummen upp för dagens lunch alltså :D (Y)

Nu sitter jag här och Sofie glor på mig när jag skriver ^^
Hon är en kul typ! :D Hade just hennes bröst i rygge.. :S hahaha i like it :G

Nä nu ska jag gå ;)
Ska ju sova hos Maaaaalin i natt med Martina :D :G
Kommer bli aaaaaaskul!
Men bloggar väl imorn antar jag ;)

Saknar min Christoffer något extremt! Längtar så mycket till nästa fredag.. En vecka kvar!! <333



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0