Hemma igen :(

Nu är jag hemma igen :(
Efter världens bästa vecka :) <3

Ni vet ju typ allt som hänt på hela veckan fast jag skrev ju att jag skulle hem igår men det skulle vara lättare om jag åkt hem idag. Men Christoffers mamma blev magsjuk i natt så hon kunde inte köra mig hem idag. Mamma och pappa kom ner och hämtade mig istället :/

Va helt nere när jag satt i bilen. Allt jag såg påminnde om honom så jag somnade istället för det var jobbigt att åka hem.
Hoppas han kommer upp snart eller att jag åker ner igen för jag vill inte vara borta från honom för länge. Saknar honom såå! <3

Igår var vi förresten i Kristianstad. Eftersom det var söndag var ju typ inga affärer öppna men vi satte oss på en kina-resturang och åt jättegod mat istället :D mums!
Mysigt var det :) <3

Idag har vi inte hunnit hitta på nåt för mamma och pappa kom typ vid halv tolv tiden och hämtade mig :(
"Dunderjobbigt" som Christoffer skulle sagt :( <3

Just nu sitter jag och väntar på att kamera-batteriet ska laddas färdigt så jag kan ladda in alla nyårs-bilder på datan :)
Typ bara bilder på mig och Christoffer men det är ju så det ska vara ;)

Jaa, jag kan inte komma på så mycket mer att skriva men jag ska som sagt lägga in bilderna här sen när batteriet är klart :)

Ciao!


Christoffer du är min finaste <3333


//XOXO Lisa <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0