Hur vet du att detta inlägget existerar?

Hej allihop!
Sitter med filosofin som är superduper tråkig och ännu mera supersvår! :S
Detta är en fråga i uppgiften jag ska göra ett litet arbete på:

Hur vet Du att den här uppgiften som Du just nu arbetar med existerar? Vad är det som övertygar Dig om att den finns eller vad övertygar Dig om att den inte finns?

Hur jävla sjuka ämnen har man inte då?
Hur ska jag kunna veta om uppgiften existerar eller inte? Ja, jag sitter ju och sliter häcken av mig för att få ihop ett bra arbete! (Förutom pausen jag gör nu såklart).
Och varför ska jag bry mig?
Ja ungdomar, tänk på vad ni väljer för IVÄ (Individuellt Valt Ämne)!
Jag tog filosofi endast för meritpoängen och för att jag trodde att det bara var att sitta på lektionerna och flumma lite om vad som var meningen med livet typ.
Så får man en sån här uppgift som totalt halshugger en.
Och det goa är att den ska vara inlämnad denna veckan. Så jag gör färdigt den nu.
Hade hela lovet på mig men what the heck! Har man lov så har man fan lov!

Idag åkte jag in till stan med mamma som vanligt. Gick till UM vid kvart över 8, det gick bra där.
Marty kom ner till mig på stan och vi gick och lunchade så hälsosamt som möjligt på McDonalds såklart ;)
Ska man hålla en tajt budget så är det enda alternativet.
Vi drog upp till skolan och hade gympa, omvårdnad och medicin innan vi slutade.
Eftersom jag och Martina gjort omv-uppgiften hemma så satt vi i bibblan hela den lektionen och förlåt alla som störde sig på oss xD
Vi kan vekligen inte hålla käften :O :D
Vi satt på facebook och kollade på en massa bilder och skrattade för oss själva.
Sen började vi så moget att prata om fisar och Martina bara: ..en såndär smygfis typ!
Och PRECIS efter att hon yttrat dom orden så hör vi något som låter som en fis från två killar vid datan mittemot xD
Vi kan verkligen inte hålla oss, så vi sitter där framböjda med armarna om magen och kvider av skratt!!!
Så jääävla kul var det xD
Kunde inte komma mer passande ;)
Var faktiskt ingen om sa till oss denna dagen. Annars brukar dom som jobbar på bibblan säga åt oss att vara tysta och lugna ner oss ^^
En vanlig reaktion på Marty and me ;)

Efter plugget åkte vi hem. Fick btw VG i slutbetyg i medicin.
Jag gick hem från bussen och satte mig här.
Har gjort två uppgifter av tre på filosofin men behövde denna lilla pausen kände jag ;)

Men nu ska jag iaf vara en duktig flicka och återvända till mitt arbete (Y)

Längtar till nästa fredag <3 Christoffer <3



//XOXO Lisa <3

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah inget kan stoppa oss när vi väl kommit igång :P

Och sen förbrände vi den där McDonalds maten på idrottslektionen :S

2010-01-14 @ 21:19:29
Postat av: Lisa

haha nej verkligen inte :D :G

haha ja sant det gjorde vi ;) och jag glömde skriva om dansen på medicinen :O bäst att göra ett inlägg till ;)

2010-01-14 @ 22:03:00
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Erika

oh my, varför läser du filosofi??????????????????? suger, mest.

2010-01-18 @ 12:48:04
URL: http://erika5cn.blogg.se/
Postat av: Lisa

meritpoäng... haha trodde det skulle vara lätt med ^^

men nu slipper jah det för all framtid :D

2010-01-21 @ 07:49:09
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0