Imorn :D <3

Mamma fick mig att ge upp datan för hon hade tråkigt och ville spela spel.
Visst sa jag och satte mig ner med henne och pappa.
Europaspelet blev det.
Typ som TP fast bara om Europa då.

Jag losade stenhårt första rundan och blev skitsur xD
Vi körde en gång till och jag förlorade igen men inte lika stort denna gången.
Asså jag vill bara spela om jag vinner ;)
Kass förlorare mot dom två.
Sen retar dom mig och håller på.. Fan!

Så jag drog efter andra rundan och satte mig här ;) hehe!

Sen ska jag väl sova lite med för ska upp klockan 10.00 imorn.
Ta 13.15 bussen in till stan.
Gå på stan lite och sen kvart i 4 kommer Christoffer <333
Han stannar tills på fredag :D

Martina åker till Martin imorn och stannar hos honom till på fredag.
Han fyller 20 imorn så GRATTIS MARTIN! ;D
Min pojk fyller 20 den 28 januari så det är ganska snart.
Hoppas jag hittar present till han imorn innan han kommer ;)

Men nu ska jag snart dra mig till sängen :)
Ha en bra fortsatt kväll och hoppas att morgondagen kommer bli lika bra för dig som den kommer bli för mig ;)


Christoffer <3 Lisa



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0