Inkräktning på hög nivå!

Tja!

Martina (Marty) här. Tänkte jag skulle göra ett litet inlägg här, dela med mig av mina kunskaper hehe ;D Och bara så att ni inte tror jag har hackat mig in på Lisas blogg, så frågade jag faktiskt innan.

Kan ju berätta om en liten incident som hände mig idag när jag var ute och trallade runt i skogen ;)
Jag och min syster Lisa bestämde oss vid ca klockan 1 att vi skulle ge oss ut i skogen med hästen Chic på släptåg. Men först var jag tvungen att göra en nobel insats och sätta på 3 broddar som Chic tappat (och för er som inte vet vad det är, så sitter det i små hål på hästarnas skor. Som små piggar kan man säga). Ialla fall så kämpade jag på med att få på de där j***a broddarna i säkert en kvart. Varmt och svettigt... Hann även med att trilla in under Chic med, så höll nästan på att bli ihjäl trampad. Men men ;)
Sen gav vi oss ut och vad det snöade. Vi kämpade på med böjda huvud och varsin vandringsstav och en häst bakom oss. Kändes som man var på nordpolen. Men efter ett tag lugnade det ner sig. Så då kändes det rätt att plocka fram mobilen och ta lite fina vinterbilder på mig och Chic :) Så Lisa sprang runt där i skogen och knäppte massa kort. Men sen hände det värsta som kan hända... Lisa trillade XD Hahah vad det var kul, skrattade så mycket att jag började gråta. Roligast hittills 2010. :D
När vi väl slutat skratta och Lisa fått ojja sig lite över hur ont det gjorde fortsatte vi våran vandring. In på en skogsstig gick vi och så fick vi för oss att Lisa skulle rida barbacka på Chic utan hjälm och träns :O Så stark som jag är så kastade jag upp Lisa bara sådär på hästryggen. Och Gud straffade mig direkt för att jag riskerade min systers liv. För Chic, den klunsen, han trampade mig på foten. Och det gjorde så jädrans ont. Obeskrivlig smärta! :S Hoppade runt på en fot och skrek ut min smärta... Kändes som att tårna gått av och låg där längst fram i skon och skramlade.. Men som den starka person som jag är, så fortsatte jag tappert ;) Och som tur var så hände det inget mer under resten av vägen, phu!

Så sitter nu här med en blå bultande tå, tror fan nageln kommer trilla av :S Aj!

Nähä nu ska jag inte ta upp mer tid. Tackar för mig :)
Syns kanske igen, vem vem ;D

//The Muffinman <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha du är sjuk Marty! :D men jag älskar dig och du får göra fler intrång om du vill ;) <3

2010-01-05 @ 19:06:51
URL: http://lisaoth.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahah jag vet, jag är sjuk i huvudet på riktigt ;P Älskar dig med <3 Och kommer nog göra något besök till i framtiden, blir en överraskning ;D

2010-01-05 @ 19:08:30
Postat av: Slaizen

Haha, du nobel o stark...jo jag tackar jag :P Duktig är du <3

2010-01-06 @ 16:30:28
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha ja visst är hon xD <3

2010-01-10 @ 18:07:03
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0