Jag gillar korta skol-onsdagar :G

Nu är jag hemma igen och redo att lägga in ännu ett inlägg i BH:n.. haha skoja ^^
Ni som fattade kan ju skratta om ni vill.. är flummig nu så man vet aldrig vilka lama skämt som kan hoppa in ;)

Jag hoppade på bussen till skolan idag och när jag kom fram var det dags för psykiatri med Arne. Så alla gick typ direkt ner till bibblan för att haffa en dator. Jag och Martina tog en men kände oss inte så jätteseriösa så vi typ satt och kollade en massa bloggar istället xD
Vi har faktiskt 3 veckor med detta lilla arbetet så vi känner att vi hinner ;) Vi skrev lite på det..
Fick för övrigt MVG- på min "Kris-uppgift" (Y)
Inte svårt att få av Arne. Han vågar väl inte sätta nåt sämre ^^

Efter det hade vi religion men den lektionen var typ inställd för Elke var inte där. Men vi hade ju, som nämnt i ett tidigare inlägg, fått en uppgift att göra. Så jag, Elin, Martina och Malin satte oss i bibblan och jag gjorde en av fyra av frågorna... :$
Ja, jag ska ta hem det och göra den imorn! Tjata inte! ;)

Sen var det gympa men vi hade teori. (SOFT DAG!!!)
Så vi satt i 50 minuter och lyssnade på när Leif sa vad vi skulle äta och inte, vilka reklamer vi går på som vi inte borde och vad som är bäst av att jogga, powarwalka, springa och så vidare.. (Vem bryr sig?)
Var i och för sig ganska intressant men jag var så hungrig så jag tog inte åt mig mycket ^^

Sen hade vi lunch. Den var för ovanlighetens skull faktiskt god!

Sen var det bara att gå hem. Men nej, då ska man ner på stan och köpa en till liten present till Christoffer ;) <3 Så jag missade två bussar jag hade hunnit ta ;) hehe! Fan ;P

Men innan jag gick ner på stan satt jag, Jennie A, Jennie S, Johanna, Martina, Malin, Tobbe och Bajjen vid skåpen och pratade lite :P
Sen sa bajjen det där om rostfritt igen.. asså jag skrattade så jag grääääät people! :D hahahhahahh!
Han heter ju egentligen Mattias Ståhl. Så säger han att han ska byta namn till Rostfritt.
Fattar ni??
Rostfritt Ståhl.. xD hahahahhahhahahhahahhahah!
Asså seriöst! xD
Sen sa han bara: Eller jag ska nog döpa min son till det..
Jennie S bara: Ja så på uppropet i skolan bara: Rostfritt Ståhl? Ja! *Räcker upp handen*

Asså som utomstående låter inte detta ens roligt säkert men fattar ni vad jag skrattade???!!! xD
Det lät så jävla kul när dom sa det xD
Jag skrattar nu när jag tänker på det hahahaha!!!
Ja, man behöver ju inte vara rädd för att ha tråkigt med OP08A ;) <3

Oj! Glömde ju att jag fick reda på mitt betyg i engelskan. MVG blev det ja. Han bara: Ja, du har bra flyt och stort ordförråd både i skrift och tal, sen var du en av få som fick MVG på nationella reading & listening-delen.
Jag bara: Okej :D hehe! (YES!)
Så jag är mycket nöjd ;)
Givetvis blir det engelska B i trean ;)

Iaf.. när jag gick ner på stan så pratade jag lite i telefon med Christoffer :) <3
Hade ju ändå inget sällskap.. haha!
Sen träffade jag mamma och hennes jobbarkompis Tina. Pratade lite med dom och drog mig sedan mot den affären jag tänkt köpa hans present i. Men dom hade inte det jag letade efter redit så jag gick till en HELT annan affär och köpte nåt HELT annat som jag hoppas han kommer tycka om :)

Träffade Hanna lite på stan med. Pratade lite med henne :)
Sen på stationen träffade jag Emma och pratade med henne också :)
Sen åkte jag hem, gick hem, gymmade, kom hem igen, pratade med Christoffer på telen, började med maten, åt när mamma och pappa kom hem, sen satte jag mig här ;)
Snacka om kortfattad sammanfattning ;) (Y)

Så nu tror jag att jag är färdigbloggad för idag..

Nej! Jag har ju bokat biobiljetter med. Till Avatar på fredag. För då kommer världens finaste pojkvän som jag inte sett på två veckor :O :D <333
Älskar och saknar dig väldigt mycket Christoffer :) <33
Snart ses vi <333




//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0