Lååång dag igen :/

Hej!
Tänkte bara skriva lite om dagen nu innan jag går till sängs.

Hade en såndär lång dag igen. Tisdagarna kommer vara så fram till sportlovet på grund av körteorin.
Den var i och för sig roligare idag eftersom läraren var kul :D
Men anyway så började dagen med lite psykiatri med Arne. Jag och Martina ska göra ett litet arbete om pannlobsdemens. Känns bra att ha Arne för han sätter inte så stor press på en.. Kankse för att han inte vågar ;) :G

Sen hade vi svenska, där jag och Martina gör ett litet arbete om Mary Shelley. Värst vad arbeten vi gör :S

Samhäll stod på schemat efter lunchen, i 2 timmar!!!
Så jäääävla drygt!!! Sen har man Carin med så det blir ju inte direkt bättre... :S
Men jag härdade ut.

Mentorstid vart det sen men den gick ut på att så många som möjligt skulle hinna med att få reda på sitt betyg i engelska. Vissa gick det bättre för än andra :/ lessen tjejer..
Jag får reda på mitt imorn och det blir väl MVG antar jag. Visst man är ju asglad för det men när vissa på IG vill man ju inte direkt skylta med det. Jag är ingen människa som skryter.

Sen från 15-17 vart det körteori som som sagt var roligare idag :)

Sen åkte jag hem med halv 6 bussen.
Gick ut med mamma och pappa på en runda.
Prövade festkläder till Christoffers fest (Y) <3
Slog in hans presenter ;) <3

Ja, det var väl min dag antar jag..

JO! Sen satt jag i nästan två timmar på telefonen och pratade med Christoffer :D <3
Saknar honom extreeeemt mycket nu!!! Men på fredag kommer han hit :D <3

Älskar dig pojken min <333333

 

//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0