Lat? Nejjjj dåå! ;)

Vaknade upp av att mamma ville att jag skulle med och gymma.
Visst jag hade tänkt göra det idag med men jag pallade inte så tidigt ^^
Men jag gymmade faktiskt inte idag.. *skäms*
Nej, för vissa av oss har ju läxor över lovet!
Men jag var ändå ute och gick med mamma idag så jag får se det som min dagliga träning ;)

Nu gör mamma och pappa mat.
Potatisgratäng och nån lövbiffsgrej :G
Satansgott! :D
Men det tar ju en stund att göra så jag får väl sitta här och dreggla så länge :P
Sitter faktiskt i köket av alla ställen idag ^^
Känner att jag är lite mer social då.
Eller social och social.. jag pratar inte med dom men jag är ändå närvarande i rummet liksom xD

Ikväll ringer pojken min så då ska man planera lite vad som händer denna veckan :D <3
Han kommer nog på torsdag förhoppningsvis.
Åker hem på fredagen tyvärr men han har sista inomhusträningen på lördag så klart att han ska gå på den :)
Sen när han spelar utomhus kommer han bara ha träningar i veckan så vi har helgerna fria båda två ;D
Det tycker jag är braaa! :) <3

På torsdag ska jag till barnkliniken och göra ett EEG. Hoppas det inte visar något fel, men det tror jag inte heller.
Det gäller min skakningar asså.
Ni får läsa gamla inlägg om ni inte vet något om det för jag pallar inte förklara det en gång till ^^

Saknar Christoffer <333



//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Martina

KEEEEEEX! :G

2010-01-05 @ 18:39:41
Postat av: Lisa

hahahha yummy!!! :G

gief me!!! :D

2010-01-05 @ 19:57:28
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0