Lite ego-pics bara ;)

Tog lite ego-pics igår efter att pojken åkt hem.
Hoppas ni gillar dom :)
Känner att bloggen behöver lite bilder ibland för att pigga upp och jag har ju då typ mest bilder på mig själv xD
Så om ni har önskemål på vilka bilder ni tycker jag kan ladda upp så kan ni ju skicka på msn eller länka nån här på bloggen ;)
Kanske lite drygt med bara bilder på mig ;P




Tänker på dig Christoffer <3
Önska du va här hos mig <3



Tre bilder som typ ser likadana ut jag vet xD
Men så är det när man tar bilder och hittar en pose som man ser rätt bra ut i ;D (Y)
Hehe! Nä nu ska jag sluta vara ego för idag :P
Måste ju spara lite till resten av dagarna på året ;)


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0