Min dag so far :P

Idag sov jag länge.
Tomt i sängen utan Christoffer :( <3
Men har iaf varit ute och gått i en och en halv timme med mamma och pappa idag.
Kallt som fan :S

Har suttit vid datan sen vi kom hem ^^
Ja, jag är en nörd ;)
Nä, men jag har faktiskt gjort en läxa som vi fått över lovet.
Haha bra att göra den nu lördagen innan vi börjar ^^
Men aja, jag har en halv fråga kvar sen slipper jag den skiten.

Har pratat med Christoffer i telen idag med :)
Mys <3
Saknar honom mkt och nu när jag börjar skolan och han har träningar så blir det svårt att ses.
Men vi har redan börjat planera så det löser vi lätt :) <3
Allt går med lite kärlek ;) <3

Jag undrar var Josefin och Martina är också. Liten efterlysning. För nu har jag skickat sms och dom brukar svara ganska fort men dom har minsann inte svarat än och det va länge sen jag skrev. Har skickat varsin vibb till dom också :P
Var är ni? :O

Nu ska jag återgå till min läxa igen om jag kan komma på ett exempel till på en fråga, sen är jag klar.

Ha en go kväll nu innan plugget börjar ;D
Ciao!


//XOXO Lisa <3

Kommentarer
Postat av: Martina

I'm right here honey ;P

2010-01-09 @ 22:50:04
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha ja jag hittade dig till slut ;D

2010-01-10 @ 16:22:38
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0