När livet passerar i revy :S

Hejsan svejsan people!
Idag har varit ännu en låååång tisdag..
Inte jättekul att gå från 8 till 5!
Mycket ska man stå ut med..

Vi började med psykiatri. Kollade på en film om Alzheimers som jag redan sett. Den är så hemsk :'(
Sen hade vi svenska. Redovisade arbetet om Mary Shelley med Martina. Gick bra (Y)
Lunch vart det efter det och sedan samhäll i 2 timmar!!! PALLA!!!

Vi skulle ju egentligen ha studiebesök idag och gå på en riktig rättegång. Men NEJ, den var ju inställd och skit.
Så vi ska tydligen pröva igen nästa tisdag och se om det är nåt då..
Så det blev 2 roliga timmar med Carin istället :D... vet inte om jag ska skratta eller gråta... hmm.. GRÅTA!

Vi typ gick igenom lite saker och sen kollade vi på film.
Vi fick också reda på att vi skulle börja med ett eget arbete så man fick välja på lite olika saker att jobba med.
På samhällen snackar vi ju om lag och rätt nu så jag valde "Livet som intern i fängelse".
Kommer nog bli intressant..

Sen hade vi mentorstid och då fick vi lite info om inriktningarna vi ska välja till trean eftersom vi går Omvårdnad.
Man kunde välja på:

1. Hälso- och sjukvård
2. Psykiatriskt arbete
3. Utvecklingsstörning och funktionshinder
4. Barn- och ungdomsvård

Jag valde Hälso- och sjukvård som förstaval och Barn- och ungdomsvård som andra.
Sen valde jag IVÄ också. Hoppas verkligen jag får mitt första val: Engelska B!!!

Från klockan 3-5 hade vi körteori men vi fick gå tidigare.
Jag och Martina skulle ta halv-6-bussen. Så vi gick i godan ro ner mot stationen.
Sen skulle vi gå förbi en utfart från ett parkeringshus.
Vi såg inte att det var öppet och vi gick ganska snabbt (det var ju minusgrader ute!).
Så när vi får se en bil, öga mot öga med oss, som kommer i typ 50 km/h (vilket är snabbt när man bara ska ut från ett parkeringshus) så skriker vi till som två stuckna grisar xD
Måste sett askul ut!
Men livet passerade i revy asså, jag kunde nästan se Martinas liv xD
Haha! Nä men seriöst, bilförare är galna :S

Jag lever iaf. Ingen död Lisa här inte. Mig slipper ni inte så lätt mohhahaha!

Men nu ska jag plugga matte :(
Önska mig lycka till på provet som är på fredag..


Christoffer <3<3<3<3




//XOXO Lisa <3


Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah såg du något intressant i mitt liv då? ;P

2010-01-27 @ 18:43:56
Postat av: Lisa

haha jo då jag såg en del ;D

massa sex-scener ;) haha skoja!

nä men allt intressant var väl jag jag var med ;) ...inte ;P

2010-01-27 @ 22:31:21
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0