Random frågor ;)

3 frågor om förhållande
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, nu gör jag det <3
Hur många har du varit kär i? Rätt många haha!
Är du kär just nu? - Ja :D <3

10 frågor om dig själv
Namn?
- Lisa Karin Inger Palm
När fyller du år? - 3 juni
Några piercingar? - Ja, ett i örat. (Sen har jag 5 till hål i dom med det är inte piercingar)
Vad har du på dig just nu? - Underkläder, strumor, tights och tjocktröja.
Vilken årstid är bäst? - Älskar julen men sommarn är nog bäst ändå.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - När man vaknar upp bredvid Christoffer :) <3
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Allt ser bra ut tillsammans ;)
Vad är du bra på? - Allt. Haha nä men fråga nån som vet ;)
Vem älskar du mest på denna jord? - Christoffer, Martina, Josefin, resten av vännerna och familjen. Sen får man ju inte glömma sig själv ;)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med Christoffer <3

5 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?
- Josefin och Martina. Lätt.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är ju roliga på sitt sätt :D
Vem är snyggast av dina vänner? - They're all beautiful <3
Vem är mest partyprisse? - Issa måste jag LÄTT säga där! Haha hon är galen :P
Vem är den du helst har filmkväll med? - Martina har jag inte haft filmkväll med på länge :)

10 frågor om idag
Vad har du gjort?
- Varit i skolan, bloggat, chattat, pratat med Christoffer i telen :) <3
Vad ska du göra nu? - Fortsätta sitta vid datan?
Har du gjort något dåligt idag? - Glömde läxan.. och den läxan jag har hemma har jag inte gjort :$
Vad har du ätit idag? - För mycket..
Har du duschat idag? - Japp.
Är du trött nu? - Ja, lite.
Vad händer imorgon? - Ledig!!! :D
Går du i skolan? - Ja minsann.
Har du varit i skolan idag? - Men JA!

Annat
Hur mår du just nu?
- Så bra jag kan må :D
Har du piercat dig? - Inte idag.. men annars tycker jag frågorna upprepas ^^
Är du hungrig nu? - Nej.. åt nyss chokladpudding :G
Vad är klockan just nu? - 19.19 önska dig nåt :D
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? - Msn, facebook, spotify och blogg.se.

Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast?
- Christoffer <3
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem sms:a till dig senast? - Martina :)
Vem sms:a du till senast? - Martina

Övrigt
Gillar du punk?
- Jo, viss punk kan vara bra. (Random fråga?)
Har du sminkat dig idag? - Ja, minsann.

Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Japp.
Vilket är ditt favoritband? - Varierar rätt mycket men Kent äger alltid :D
Vad gillar du för musik? - Allt! :O (Utom metal och dansband)

Kläder
Har du fler än 4 linnen?
- Ja
Har du fler än 3 jeans? - Ja!!!
Har du fler än 5 tröjor? - Ja

Smink och hår
Använder du mascara?
- Ja (klarar mig inte utan)
Använder du wax? - Nech!
Använder du ögonskugga? - Ja, nån diskret.
Använder du kajal? - Inte ofta.
Använder du hårspray? - Nej.
Använder du volymspray? - Nej.
Använder du mousse? - Nej.
Använder du deodorant? - Gör inte alla det? :S
Använder du skinspray? - Nej.
Använder du parfym? - Ja.
Använder du läppglans/läppstift? - Nej.
Använder du brunkräm? - Haha nej, det är nice att vara vit på vintern ;)
Använder du rouge? - Ja.
Uppsatt hår eller hängande? - Älskar det nedsläppt! Men Christoffer gillar det uppsatt med så jag får väl variera mig ;) 
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar det VARJE dag!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Hahaha ofta nån gör det varje gång? Nej det gör jag inte. Klarar mig dock inte utan nagellack varken på tårna eller fingrarna!

Kärlek
Är du kär just nu?
- JA! God damn it! :D
Har du pussat någon idag? - Nej, inte idag ;)
Är du romantisk? - Ja faktiskt :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Skulle jag ALDRIG göra! :O
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja :)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande minsann! :D
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Christoffer <3
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Hahaha nej verkligen inte!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, aldrig :O Enda namnet jag skulle kunna tatuera in är Lisa ;)




Random frågor som jag snodde från Mayas blogg ;D
www.madjy.blogg.se



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0