Silly me to forget ;)

Jag glömde ju i förra inlägget att berätta om vad som hände när jag och Martina kom upp från bibblan och går in till nästa lektion, nämligen medicin.

När man gick in i omv-korridoren hör man musik och skratt från salen vi skulle vara i.
Det står en TV utanför klassrummet så man såg inte in i det förrän man kom runt den och vad får man se?
Jo, hela OP08A dansa runt som galningar till musik från Gold på radion!
Haha! Jag och Martina stämde genast in med dom andra (ovanligt..) och började hänga med i takten till musiken :D
helt plötsligt känner man en arm om ryggen och står öga mot öga med Malin som bjuder upp till dans ^^
Självklart tackar jag ja, så vi tar en sväng om och med mycket graciösa rörelser lyckas vi med både svanhopp och snurrar.
(Känner att jag skriver med väldigt gamla och vuxna ord.. ja man växer ju upp nån gång) ;) haha!

Efter ett tag kommer Mauritz in och stjäl min danspartner ^^
Så jag förskaffar mig genast en ny :D
Spelas det musik står inte Lisa Palm still iaf ;)
Martina blev mitt offer och vi dansade runt lite stelt bland alla andra som stod och skrattade åt Mauritz och Malin ^^

Mauritz är läraren i medicinsk grundkurs för er inkompetenta som inte fattat det ;)

Ja, det är lite av det som kan hända på en vanlig lektion i klass OP08A :D
I love it!!! <3


//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0