Sitter in tha school!

Jaha nu sitter man i bibblan igen.
Känns som man håller till här nere rätt mycket nu för tiden.

Har redan haft matte idag. Har prov på kapitel 3 nästa vecka.. Hoppas det kommer gå bra.. :S

Sen satte jag mig nere i bibblan som sagt då med Martina en stund.
Jag fortsatte lite på religionsuppgiften. Har gjort fråga 1, 2 och halva trean. Sen har jag resten av trean och fyran kvar då såklart ;P
Det skrev jag för hand.
Sen gick Martina för hon skulle till läkaren.
Så jag anropade Elin och hon kom ner till mig i bibblan.
Nu sitter hon vid en data och gör religionen. Och jag har precis skrivit klart och skrivit ut svenskauppgiften.

Sen vid 11 är det mat. Och efter det har vi gympa.
Undrar vad vi ska hitta på där idag.. Jag ska nog lägga som förslag att vi har mer teori ;)

Efter gympan börjar vi med ett nytt ämne som heter "Etik och livsfrågor". Får en ny lärare i det med.
Hoppas det kommer gå bra.
Måste införskaffa ett nytt block till det med.. hmm..

Aja, sen vid klockan 3 slutar jag för dagen och åker hem :)
Förhoppningsvis släpper hon oss lite tidigare idag för att det är första gången vi har den lektionen så hinner jag med 3-bussen hem.

Men nu ska jag inte sitta här och dryga längre. Går nog bort till Elin.
Men jag kanske bloggar ikväll med.. Hade tänkt ta hem lite matte och plugga men jag sitter väl inte med den hela kvällen ;)

Cya people!

Imorn kommer Christoffer btw :D <33
Längtar sååå!!! :D <33¨



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0