Snö vill jag ju inte haaaa! :O

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt Hurra!!!...."
Ja, verkligen jättekul hörru..
Snö passar på jul och nyår. Sen kan den smälta. Visst det ser ju fint ut och så men fatta hur jävla kallt det är då!!! :O
Jag dör ju för fan xD

Men imorn kommer Christoffer så jag blir varm igen mihihi :D <3

Idag har jag bara haft tre lektioner mohaha!
Först psykologi där vi gick igenom lite grejer, sen religion där vi svarade på lite frågor om Islam och till sist idrott där jag och några till spelade volleyboll vilket för övrigt var väldigt roligt :D
Det var en lång mening utan punkt ^^
Blir nästan anfådd bara av att skriva den xD
Eller inte ;)

Efter idrotten käkade vi och sen tog jag halv-1-bussen hem.
Var lite lat så jag ringde pappa så han kom och hämtade mig ;)
Snöar ju vafan :O

Snart ringer Christoffer så kommer jag på att skriva något mer intressant än min OTROLIGT intressanta dag så ska jag höra av mig ;D
Inte så troligt..

CYA!



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0