Te är varmt :S

Ställde klockan på halv 10 men gick upp vid 11..
Så är det när det är dagen innan man börjar plugget.
Man måste ju få sova ut så mycket man bara kan nu innan man ska tillbaka till verkligheten.

Jag gick ner och åt frukost med mamma och pappa.
Dom hade varit på gymmet så de åt också en sen frukost.
Jag pallade faktiskt inte gymmet idag vid klockan 10 så jag sov istället ;D
Jag ska inte gymma något idag.
Var ute och gick en lång runda med mamma och pappa innan och då såg man Linnéa Kajander och Fredrik Bergström gå in i hennes hus.
Kollade på facebook men det stod att båda var singlar men dom dejtar väl då kan jag tänka mig.
Jag är en sån skvallerkärring ;)
Kul att veta allt om alla ju :G

När vi kom hem så gick jag in i duschen.
När jag kom ut därifrån säger mamma att Erika och Triton varit i Furuby på hund-kurs så dom kommer över på fika.
Då var det bara att torka sig snabbt och ta på sig kläder och några minuter senare kom ett stort, svart odjur inbrakandes genom dörren :P
Vi skulle ju fika då och så skulle man ta sig en pepparkaka i godan ro till teet men nej, då kommer hunden i full fart mot en och välter ut teet över hela mig!
Varmt!!!
Jag bara: Aj.. AAAAAJJJJJJJ!!!! Varmmmt!!!!!!!
Haha så jag fick gå och byta kläder igen :P

Nu sitter jag här.
Social, jag vet.

Ikväll ska pojken ringa och sen ska man lägga sig <3
Upp klockan halv 6 imorn :(
Sen blire plugg.
Samma schema första veckan som innan lovet, så Filosofi, omvårdnad och svenska står på det. Blir väl mattestuga med antar jag.. Lika bra att sätta igång med det direkt..
Så tråkigt! :(


//XOXO Lisa <33

Kommentarer
Postat av: Martina

Hatar matte stugan, den är alltid så full :(

2010-01-10 @ 18:15:36
Postat av: Lisa

ja jag hatar den med! gäller att vara där tidigt så man iaf får en plats.. :/

2010-01-10 @ 18:47:47
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0