Världens mysigaste helger blir det alltid med Christoffer <3

Hej allihopa!
Nu hade jag tänkt sammanfatta denna helgen från fredag till söndag i ett inlägg så vänta er inte att det ska bli kort ;)

Fredag 22/1 (våran månadsdag):
I fredags vart det först och främst skola.
Samhälle hade vi ingen så en timmes sovmorgon fick man. Säger vi inte nej till ;)
Så dagen började med matte.. jippie..
Fattar verkligen ingenting :S
Efter det hade vi omvårdnad, lunch och sedan omvårdnad igen.
Religion var sista ämnet i fredags och när den var slut skyndade jag mig ut från klassrummet och ner till skåpet.
Christoffer var nämligen i Växjö vid den tiden och var på väg upp till Teknikum :D <3

Han hittade till och med till skolan utan vägledning från mig :O
Dukig pojk det där ;)
Så när jag (och så gott som alla tjejer i klassen) stod och spanade efter honom såg jag att han kom under tunneln.
Alla tjejerna typ började skrika och tyckte det var jättespännande eftersom dom inte hade träffat honom innan ^^

Jag sprang ut och mötte upp honom.
Jag kan säga att två veckor ifrån varann är ingen bra sak alls!
Som jag har saknat den människan! :O <3
Massor av pussar och kramar fick jag :) <3

Den första han mötte var Issa... hahaha!
Hon är så rolig :D
Sen kom Diddi, Jennie S och Frida ut också.
Vi gick in och vid skåpen satt typ halva klassen i tystnad och väntade.
Han hälsade på Kenneth som var där den dagen :) (Alikis pojkvän)
Aliki med såklart.
Sen Johanna, Olivia, Jennie A och Emmelie.
Sen hälsade han på Elin, Anna och Sofie och till sist Martina ^^
Haha så söt är han :)
Det första han sa var typ: Asså jag är skit-pissnödig!
Hahahaha! Jag bara: Men gå på toa då xD
Min finaste <333

När han var färdig med sina behov (^^) gick vi ut till parkeringen.
Där satt pappa och väntade. Vi åkte ner till stan med honom och lämnade våra väskor i bilen så vi skulle slippa släpa runt på dom på stan hela dagen och kvällen.
Vi gick direkt upp till Akropolis (ja, nästa gång vi äter ute ska vi äta någon annanstans men det är faktiskt väldigt gott där :P)
Vi bytte presenter där med :)
Jag fick en jättesöt nalle :D
Eller snarare två nallar med ett hjärta emellan :) <33
Han fick 4 röda papper. (Oj, vad skoj tänker ni men jag hade faktiskt lagt ner tid här och skrivit en massa fina saker om honom. Det ni!)

När vi ätit färdigt gick vi till bion och hämtade ut biljetterna, satte oss och väntade på att bli insläppta och till slut gick vi in och satte oss.
Vi såg Avatar.
Den var inte extremt bra som alla sagt. Men lätt sevärd :)
Kollade rätt mycket på Christoffer med.. :$ <33
Men vi hade varit ifrån varann i två veckor som sagt så det är inte lätt att sitta på en bio i 2 timmar och 40 minuter utan att få en kyss då och då ;)

När bion var slut satte vi oss på McDonalds och delade på en milkshake. Bussen gick inte förrän senare.
Sen åkte vi hem och myste sönder :D <33

Lördag 23/1:
Vi vaknade rätt tidigt på lördagen. Så vi gick upp och duschade, åt frukost och myste lite till (eller mycket till då) ;)
Sen efter ett tag åt vi middag och efter det åkte vi hem till Josefin och dom :)
Innan jag och Christoffer gick upp så visade jag honom Niklas Blåvitt-rum.
Han blev som frälst ^^
Han bara: Nu känner jag mig som hemma!
Haha! <3
Sen gick vi upp och där satt Josefin, Carin, Stefan, Henke och Jenny.
Christoffer började som vanlig att prata med alla direkt och det tog inte tre sekunder innan han och Stefan var inne i fotbollssnacket ^^
Dom kollade på bilder och rummet igen och dom kollade i spritkällaren... ja, dom blev bästa vänner på en gång ^^
Efter en stund bestämde jag mig för att Josefin skulle klippa mig :D
Så det gjorde hon :)
Hon tog lite på längderna och sen klippte hon ur det jättemycket (vilket behövdes!) och sen tog hon och klippte upp lite vid sneluggen ;)
Asduktig är hon!!!
Ska ni klippa er på Kungsmad nån gång så fråga efter Josefin Fehér! Ni kommer inte ångra er!
Sen var det Christoffers tur.
Han klippte sitt lite kortare så han kunde se ^^
Sen klippte han ur det också :) blev jättebra! :D

Vi fortsatte kvällen hos Fehérs med Band hero, Wii sports och middag :)
Christoffer ville ha godis så vi gick inom Ica när vi gick hem.
Myste i soffan till Fantastic four som gick på TV. Sen gick vi och la oss :) <3

Halv 5 på morgonen vaknade jag av att mobilen ringde.
Det var Bajjen och Tobbe som var med några polare xD
Idioter! Jag var ju trött så jag flummade om att jag behövde sova och blablabla ^^
Dom ska få imorn i skolan! ;)

Söndag 24/1:
Vi gick upp sent idag :)
Blev middag direkt ^^
Sen myste vi så mycket vi bara kunde innan vi skulle in till stan.. <3
Det var jättejobbigt idag när tåget kom :'( <3
5 dagar kvar tills vi ses igen.. längtar!!!
Du och jag mot världen Christoffer <3

2-gether 4-ever <3

Christoffer <3 Lisa



//XOXO Lisa <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0