Bil och rosor! <3

Idag har varit en minst sagt händelserik dag :D
Från fredag till lördag sov jag, Malin och Elin över hos Martina.
Det var awesomly funny!!! :D
Vi pratade hela kvällen om allt mellan himmel och jord. Asså vi gjorde verkligen inget mer xD
Eller jo, vi vräkte ju i oss stjärnor, polly, läsk och kladdkaka :G
Och idag på morgonen åt vi Nesquick och rostat bröd :G
Vi är feta och stolta ;)

Idag hämtade mamma och pappa mig hos Martina.
Vi åkte ner till Munka Ljungby och kollade på en bil.
Och guess what..???
Jag har köpt den!!!!!!!!!
Jag har en biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är en Peugeot 206, x-line!
And it's beautiful :) <3



Här är den underbara bilen! :D <3

När vi hade gjort dealen så åkte vi igen. Vi ska hämta min lilla svarta fara på lördag nästa vecka :) <3

Vi visste inte vart vi skulle åka. Skulle vi åka hem?
Men då sa jag att Christoffer spelar match idag så vi kunde väl åka dit och kolla på den?
Så det gjorde vi :D
Vi vann med 3-1 och Christoffer gjorde 1 mål :D så duktig är han min älskling <3
När matchen va slut så kom Christoffer med 4 röda rosor till mig :) <3 Han är underbar <3



Sedan åkte vi hem och lagade potatisgratäng och gjorde fläskfilé :G
Nu sitter vi och kollar på tv :) det blev polly över från igår med så vi äter det också :G

Christoffer, jag älskar dig mest <3
Och tänk att jag har en bil! :D

11 september är inte bara en dag man förknippar med allt negativt.
För mig är det en väldigt speciell dag :) i alla fall 2010 <3



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0