Engelska och praktik (även joggning!).

Här sitter jag i min soffa och lyssnar på Natacha Bedingfield och kollar på Ullared utan ljud.
Dagen har varit helt okej.
Började med engelska B i skolan (IVÄ:et måste man ju gå på tydligen).
Fick MVG på hörförståelsen och inte långt ifrån samma betyg på skrivdelen. Men men.
Helt okej ju ;D
Sedan gick jag och Martina till sjukhuset och bytte om och förberedde oss för ytterligare några timmar på praktiken.. :S
Haha! Det gick bra idag, fast det kändes som jag satt vid en data typ HELA tiden!
Men imorn har jag yrkeshandledning så jag har verkligen läst på bra om min patient.
Tur att sjuksköterskestuderandena är så snälla med :)
Kommer nog gå bra.

När jag kom hem så hade pappa lagt golvet i köket nästan klart! :D
Han gör sista finishen imorn. Skitsnyggt verkligen!
Så modernt ;)
Hehe!
När mamma kom hem så sprang hon och jag en runda. Så nu kan jag knappt gå för mina lårmuskler orkar inte det ^^
Otränad? En aning.. men det ska det bli ändring på! Jag ska vara snygg till bal, student och beach 2011!
Så säger man ju i o f s varje år och varje år sviker man sig själv. Men icke i år!!!
Haha!

Nu har jag lite tråkigt men vi får väl se vad som händer resten av kvällen.
Jag gissa på "det vanliga".
Imorn är det praktik igen. 7-16.. härligt..
Är endast ledig torsdagen denna veckan och då ska jag och Martina jobba på projektarbetet så det blir ingen vila här inte ;)
Det är bara att slutspurta nu i två månader och fyra dagar. Ja, det är bara så länge kvar!
Sen jävlar blire fest! :D




//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0