Ensam

Sitter just nu i personalrummet helt ensam. Vet ej vart min stand-in-handledare tog vägen. Hon kanske skulle äta i matsalen. Aja. Jag slutar vid 16 iaf så det är skönt. Har som sagt praktik nu. Är roligare med min riktiga handledare för hon är mer påhittig och rolig. Det är inte denna jag går med nu men det får funka. Är väl bara imorn med. I natt sover jag ensam i det stora huset :/ tycker inte om det alls! Nån som vill sova över och som klarar av att jag går upp 04.45 imorn på morgonen? Seriöst asså? :O men men. Förhoppningsvis överlever jag. Jag har tråkigt nu bara. Men det är typ bara två timmar kvar tills jag får gå :) uppdaterar kanske mer ikväll. Beror på om jag orkar starta datorn. Undrar om jag skulle dra mig till gymmet när jag kommer hem. Det tror jag att jag gör faktiskt :) ha det bra!!! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0