Praktik och högskoleprov

Okej okej.. jag har varit dålig på att uppdatera men jag skyller på praktiken.
Får alltid sånna fina uppehåll under dom fyra veckorna ^^
Man pallar ju inte för man är så satans trött! Plus att min dator är världens segaste och då blir man ytterligare lite otaggad att gå in och skriva.
Men jag tänkte att nu har jag ingenting för mig så jag sitter här och skriver lite skit!

Idag har hela dagen utspelat sig på universitetet i Växjö!
Jag har nämligen gjort högskoleprovet! Det tog från klockan 9.00 till 16.00.
Men med över en timmes lunchrast och runt 20-30 minuters raster mellan varje block.
Det är fem block för övrigt.
Så jag har suttit 50 minuter x 5 och skrivit prov.
Jag har verkligen våndats i onödan för det va inte farligt alls.
Det var inga ångestprov som Lisbeth ger ut!
Men det är väl för att man inte skriver något på detta provet utan bara fyller i vilka alternativ man tror är rätt.
Okej, matten var väl lite ångestframkallande när man precis fick provet men det gick okej ändå.
Jag fick 61 poäng kunde jag se på internet när jag kom hem.
Maxpoäng var 122 tror jag.
Jag fick alltså ca 0.8 poäng av 2.0.
Inte illa alls för att vara första skrivningen så jag är nöjd som tusan!!!
Hehe!

Hur som! Praktiken flyter på bra iaf. Och jag trivs med både avdelningen, handledaren och personalen :)
Nästa vecka blir dock tuff. Jag jobbar 6 dagar den veckan!
Men det är bara att suck it up!
Vi är ju snart klara :D :D :D

Igår var Martina och Malin här :D Super kul!!!
Haha som vanligt ;) Malin kladdade och spillde pizza på både sig själv och golvet och jag och Martina skrattade så gott åt det ;D
Haha! Synd inte Elin kunde va med bara :/ hon jobbade helg. Men ändå skönt att ha den gjord för henne :)
Jag jobbar helg nästa vecka.. helger vill man bara vara ledig på asså.. men vad gör man inte för sina betyg :) Helger är ett måste! Tur hade jag iaf som bara behövde gå en helg denna gången ;)

Ikväll åt jag, mamma och pappa grillat :G
För att fira mitt fina resultat ;) haha skoja!

Nu gör jag inte så mycket. Installerar nån uppdatering på iPhonen.. tar tid!
Och med min data så tar det längre tid än vanligt xD

Men men, nu kommer jag inte på mer jag kan skriva om. Mitt liv är som sagt inte jätteintressant xD
Händer inte supermycket.
Men nu känner jag iaf att jag har stor chans att komma in på sjuksköterskeprogrammet till hösten :D
För jag har ju fina betyg och sen fick jag ju rätt bra på högskoleprovet!
Så kommer jag inte in nu så jävlar xD
Ska bara söka med.. ^^
Kan ju underlätta då.. ;)



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0