Projektarbete och träning!

Hejsan svejsan people!

Idag hade jag en sova-tills-jag-vaknar-morgon!
Älskar det :D <3
Så jag gick upp vid ca. 12.00 och åt lite frukost.
Sedan gick jag upp, klädde på mig, borstade tänderna och läste ett kapitel till i engelskaboken.
Sen satte jag mig i soffan och kollade på tv tills Martina kom vid halv fyra tiden.
Vi gjorde lite på projektarbetet igen och vi ska göra det på torsdag med och träffa Leif också.
Sen åkte vi till gymmet och jag sprang på bandet i 20 minuter. 200 kalorier som brändes där! Känns bra :D
Sedan körde vi lite styrka med innan vi drog oss tillbaka.
Martina körde hem mig innan hon åkte hem själv och sedan har jag suttit här.
Ätit lite glass.. man får faktiskt göra det om man heter Lisa Palm och är lika cool som mig.. eller? xD

Anyway!
Jag kollar lite på MTV nu. I used to be fat. Tur man slipper säga det :O usch va hemskt!

Imorn ska jag upp och in till skolan för det är engelska B på morgonen. Vi slipper ju inte IVÄ:et på praktiken. Iaf inte vi som har ett "viktigt" IVÄ. Boring!
Sen är det praktik från 11.00 till 16.00.

Längtar supermycket till påsklovet för då blire partey! ;D
Hoppas på bra väder med!

Men nu ska jag slappa vidare på mitt rum. Härligt!



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0