Fullspäckat!

Fullspäckad vecka framöver!!!!! Jag skojar inte. Ska göra någontig varje dag! Förutom på helgen för då måste jag vila. Ikväll när jag slutat jobba vid 21 så kör jag till väckelsång, till Sebastian. Därifrån kör han sin jobbarbil och jag kör min till hans föräldrar ute i Ulfsryd. Vi sover där till onsdag. Sebastian jobbar ju ca 7-16 varje dag men imorn ska jag slappa på dagen tillsammans med hans föräldrar :) vi har en månad imorn med <3 sen ska vi till hans kompisar på kvällen tror jag. På tisdag ska jag in till stan på eftermiddagen och gå på Grand med Martina och Malin. Ska bli trevligt :) på onsdag åker jag till stan för att jobba 14-20. Sen på kvällen blir det utgång med Martina och Malin på terrassen ;) börjar klockan 7 på torsdag och jobbar till 13. Får väl tre timmars sömn om jag somnar direkt ^^ efter jobbet kanske jag ska på bio med Hanna, en annan sommarjobbare på Birka :) gärna tidigt på kvällen ^^ på fredag jobbar jag med 7-13 och sen på kvällen blir det rixfm-festival med Sebastian, Martina, Malin och säkert många fler :) SEN! Är det helg och då ska jag vila upp mig inför en vecka då jag endast är ledig onsdag och lördag ^^ fy fasen! Men allt ska bli kul iaf :) jag har redan packat in allt jag ska ha med mig och så har jag vattnat alla blommor hemma och ställt ut soptunnan som ska tömmas på tisdag då jag ej är hemma. Ha det bra allihop så ses vi här och var! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0