Hos Sebastian

Sitter nu hos Sebastian och slappar. Tror han gick in i duschen nu så jag tänkte blogga lite så länge ^^
Vi ska förhoppningsvis äta sen för jag är hungrig.
Sen vid 21-tiden sticker jag in till stan och möter Martina och Malin utanför terassen för där är det sommaröppet på onsdagar från och med idag!
Nyktra ska vi vara men vad gör det. Det är roligast om alla är det isåfall och det ska vi ju vara ;)
Sen ska jag hem vid 1 när det är slut. Ska bara köra hem Malin till David först :)
Imorn ska jag upp relativt tidigt för jag och pappa ska in till stan och med farmor som ska operera ögonen.
Vid 15 tiden ska jag möta Malin och Elin på stationen tror jag ;) kul! Sedan kommer Martina efter 17 när hon har slutat jobbet! :D Fikadags!
Jag ska jobba helgen denna veckan.
Fredag: 15.30-21.00
Lördag: 14.00-20.00
Söndag: 7.00-12.30 16.30-21.30 (Delad tur)

Måndag och tisdag är jag ledig så det ska bli skönt :) sen är jag ledig nästa helg igen :)

Nu kom han tillbaka från duschen så nu blir det mys och som sagt, förhoppningsvis mat ;)



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0