Min helg :)

Mina CD-skivor kom i fredags och jag köpte även ett par skor den dagen ;) härligt värre!

Skorna ser ut så här:



och kommer från Scorett.
Dom kostade egentligen 699 kronor och då hade jag verkligen tvekat på att köpa dom eftersom det är mycket pengar. Men nu var det så att jag hade 100 kronor i rabatt och sedan var det rea på dom. 30% avdrag så jag fick dom till slut för bara 389 :D nästan halva priset! No way att jag inte köper dom liksom!

Skivorna skrev jag ju i förra inlägget vilka de var och de har spelats lite då och då i helgen. Dom håller just nu på att laddas in i iPhonen. Super!

Sebastian var här hela helgen med :) supermys!
Vi är nu tsm med så det är mycket trevligt :) <3

Det var karneval i hovet igår. Vi kollade på den och det var fina vagnar :) vissa var väl lite för mycket men det kan inte hjälpas ^^
Erika berättade att det kostade 150 spänn att komma in i öltältet så det sket vi i att besöka på kvällen. Tydligen fick en av mina systrar ett bord över sig och bröt flera revben :O helt sjukt! Kan folk ta det lugnt eller?! En annan väns mamma bröt revben för att en häst sparkade henne i magen för någon vecka sen. Också helt sjukt! :O usch! Folk måste sluta skada sig innan det blir riktigt allvarligt :S blir ju nervös..

Denna veckan som kommer ska jag jobba helgen. Jag är bara ledig onsdag och torsdag :)
Det är helt okej. Min första helg faktiskt på Birka. Men vad gör det. Helt sjukt härlig personal :D och dom gamla är mysiga :) trivs superbra!

Just nu är det typ inget bra på tv så är lite uttråkad.. men men. Man kan inte alltid ha kul :P

Men vi hörs och ses!



//XOXO Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0