På jobbet igen men imorn och på torsdag är jag ledig

Läste just lite sms här på jobbet från Sebastian och saknar honom jättemycket nu <3 längtar tills imorn när han kommer efter han slutat jobba :)<3 vi var på Tingsryd marknad igår... Eller ja, vi var i Tingsryd iaf ^^ han förfestade med några kompisar och jag var med :) helt okej men visst är det alltid roligare med lite promillehalt i kroppen ;) jag körde hur som helst hem vid halv 23 och var hemma 23. Åt lite och gick och la mig. Vaknade när klockan ringde vid 04.45 och såg att Sebastian hade skrivit två superfina sms till mig i natt :) älskar dig hjärtat <3 jag tränade igår när jag kom hem från jobbet förresten så nu kan jag knappt gå! Fy fan vad jag har ont i röven! Men det hindrar mig inte från att träna idag igen ;) är så smidigt när man slutar vid 13 för då är man inte lika trött som när man slutar vid 16 till exempel :) har lyckats vara ifrån godsaker en dag på jobbet nu (igår). Jag ska minsann lyckas idag med och de resterande 5 veckorna jag har kvar här på Birka i sommar :) nu ska jag minsann bli tonad ;) haha nu sitter jag här helt själv med. Nattpersonalen gick. Vet inte vart dom tog vägen och ingen annan dagpersonal har kommit än ^^ kanske får ha hand om stället själv idag ;) hoppas jag inte :S hjälp är aldrig fel ;) men nu får jag väl sluta skriva så inte nån hinner se mig ;) Sebastian <3 Lisa. Saknar dig <3 //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0