På jobbet

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 7 så vi kan få rapport och börja jobba. Jobbar till 13 idag så när jag kommer hem ska jag antingen jogga eller dra till gymmet. Japp folk. Nu börjar ett nytt liv. Nu ska jag inte proppa i mig mer kakor på jobbet. Det har jag gjort i 5 veckor nu och jag har 5 veckor kvar som jag tänker vara mer nyttig på. Så onödigt socker tycker jag. Inte värt det. Nej nu ska jag bli trimmad igen :) snygg och fin ;) ikväll blir det Tingsryd marknad med min finaste Sebastian och hans vänner :) trevligt! Men kan tyvärr inte vara kvar till mer än halv 22 eller nåt för jag börjar klockan 7 imorn med och går till 13. Sen är jag ledig onsdag och torsdag. Skönt. Saknar mina vänner och min pojkvän! <3 cya soon! //XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0