SJUKSKÖTERSKEPROGRAMMET!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Today is the freakin' day people! Jag kom in på sjuksköterskeprogrammet på Linnéuniversitetet i Växjö! :D
Jag kom in! Jag är inte ens reserv utan jag kom in! På mina betyg! Jag är awesome! :D
Hihihihi jag är så glad nu! :D

Hur som helst har jobb-dagen idag varit superkul ^^ jag gick ändå till 16 och det brukar vara segt. Men mellan 13-15.30 var jag och två andra sommarvikarier, Sofie och Hanna, själva på Birka. Det var superkul för dom är roliga :D vi baka till och med för dom gamla var ovanligt lugna idag så vi passade på. Banankakan blev inte direkt estetiskt vacker men vad gör det när alla de gamla mumsade i sig den och tyckte den var supergod ;D
Hehe! Vi är bäst!

Sen efter jobbet hämtade pappa mig i ösregnet. Vi åkte och hämtade mamma och sen åkte vi ut till lilla mormor och fikade :) så söt hon är min lilla mormor :) hennes permanent hade gått ur för ett tag sen också så det såg ut som hon plattat håret! Haha hon var så grymt söt :D jag tycker hon ska rakpermanenta det ;) supersött!

Farmor ringde sen när vi kom hem och grattade mig med och det har även mina vänner och min käre pojkvän gjort :) <3 eller ja, jag fick sms av dom men det är så man gör nu för tiden ;) farmor har ingen mobil (kanske för att hon typ inte ser nånting^^) så hon ringer istället ;)

Mina syskon har med grattat mig via sms :D känns super verkligen! Nu ska jag följa min dröm :)

Sebastian bad mig skriva nåt om han med så tänkte göra det ^^
Vi ska till Kosta outlet på lördag :) mysigt! Sedan nästa vecka från tisdag kväll till torsdag förmiddag ska vi vara i stugan :) kommer också bli supermys <3
Jag saknar honom just nu när man sitter ensam på rummet och det ösregnar utanför fönstret <3 men vi ses snart igen :) <3

Imorn efter jobbet ska jag ut med mina fina flickor på terassen ;D så det blir att festa till det och fira nu! Blir att ta nattbussen hem med :) Kommer bli superkul! :D



//XOXO Lisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0